Lieselotje schreef:Mijn nog wil zeggen dat het op een gegeven moment weer de eerdere springers in het veld zullen zijn!
Hihi kittens zijn kittens en je zal zien het is morgen of er niets is gebeurd, dan halen ze vast weer kattenkwaad uit
Morgen
Omdat ik de heren en dames nog niet alleen durf te laten omdat ik bang ben dat als de honden achter de katten aan schieten en deze de tuin in schieten (deur staat voor de honden altijd open) waar ze nog niet geweest zijn, ze in paniek over de schutting willen klimmen en tegen de stroomdraad aan vliegen, met volledige paniek van dien!
Dus honden beneden met de deur open en Olly en Flip boven achter het hekje.
Olly en Flip lieten duidelijk merken het daar niet mee eens te zijn, maar het is niet anders, dus een dikke knuffel en ik ging werken.
Eenmaal terug thuis sprongen er een paar dol enthousiaste honden mij tegemoet, beetje vreemd aangezien ik zo nooit begroet wordt, maar het was ook de eerste keer dat ze alleen thuis waren met Olly en Flip boven, dus dan kan het even apart zijn.
Ik mijn spullen weggezet, deur dichtgedaan en op naar boven om mijn kereltjes te begroeten en naar beneden te laten
Olly en Flip staan blij voor het hek te kroelen.
Ik zie het hekje op een kiertje staan, maar daarachter de heren, dus geen acht op geslagen.
Ik zet het hek helemaal open en de heren dartelen naar beneden.
Nog even de heren en dames aandacht gegeven en dan toch echt tijd om te gaan slapen, wekker ging om 06:30uur.
De heren hadden echter geen zin om te gaan, dus die naar boven gedragen, achter het hekje gezet en ik weer naar beneden om de deur voor de honden weer open te zetten en ze hun avond knuffel te geven.
En dan draai ik me om en wie komen daar aangehuppeld...
...de heren Olly en Flip
De heren konden het hekje openen
Ineens vielen alle eigenaardigheden op zijn plek!
De honden waren zo dol enthousiast omdat ze de gehele avond met de heren hadden mogen spelen!
Dat hekje stond open omdat ze dus al eerder ontsnapt waren!
Die doerakken waren gewoon weer naar boven gegaan, achter het hek gaan staan om mij voor de gek te houden!!
Die hadden dus een hele avond beneden gezeten met de deur open
God zij dank dat mijn idee over wat er kon gebeuren niet gebeurt is!
Wederom heb ik me dus weer drukker gemaakt dan mijn dames en heren
Dus de avond in gegaan met een zware doos als barricade!
Zo nu terug naar deze avond.
Olly en Flip hebben goed geslapen en al wat gegeten.
Om 19:00uur werden ze wakker.
Toen heb ik ook de slaapkamerdeur open gezet zodat de op de overloop en in de badkamer konden (de kledingkamer nog even dicht gehouden omdat daar teveel klimmogelijkheden zijn.
Alsof er niks gebeurt was begonnen ze weer lekker rond te dabberen en te spelen.
https://www.youtube.com/watch?v=-v2iu_hfJzE
Dit is het mooiste wat je kan zien na een operatie
De heren waren wakker en wilde naar beneden!
En de dames wilde de heren zien!
De heren lieten dit merken middels een miauw krijs en het molesteren van het hek en de dames door onrustig te gaan piepen.
Ik had bedacht dat ik dat morgen zou gaan doen, maar ach, Olly en Flip hebben tot nu toe ieder plan anders laten lopen, dus dan ook maar gelijk naar beneden!
En daar zit het dan hoor!
'Vrouwtje, waar heb je jezelf nou zo druk om gemaakt?!'
Dat vraag ik me ook af
En al snel is het weer als vanouds, ook al is het allemaal pas net nieuw
https://www.youtube.com/watch?v=v5LU8d9WbQw
Eindelijk is mijn bestelling van Bitiba binnen
Ik ben benieuwd of en wat ze lekker gaan vinden
Ja jullie zien het goed, kon het niet laten om er ook een speeltje bij te kopen
Een zelf rollende bal