Egyptische Mau
Re: Egyptische Mau
frisse handdoek 'ja' en misschien ook wel 'nee'.. want ik denk dat je Mau-mams niet moet lastig vallen met voor ons mensen 'schone' maar voor katzels stinkende doeken. dat het niet erg fris eruit ziet ben ik met jullie eens maar enthousiasme van de fokker... en die foto was natuurlijk ook niet breeduit voor zo'n openbaar forum bedoeld......
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Doeken zitten vol bacteriën na de bevalling en fokkers verschonen dat na de bevalling en daarna ook elke dag. Anders kunnen zowel moeder als kittens er ziek van worden. Baarmoederontsteking ligt altijd op de loer. Dat levert het hoogste sterfpercentage op bij het fokken.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
je hebt helemaal gelijk dinie. we weten niet wanneer en hoe snel de foto is genomen na de bevalling.
de kittens zijn droog en groot. dat is waarschijnlijk het voordeel van een klein nest.
maar zo'n foto was natuurlijk niet bedoeld om zo breeduit getoond te worden..
dus wie wil er nog Mau's? néééééj op de Liskeshoeve zijn ze intussen ruim voorzien van gevlekt gespuis..
de kittens zijn droog en groot. dat is waarschijnlijk het voordeel van een klein nest.
maar zo'n foto was natuurlijk niet bedoeld om zo breeduit getoond te worden..
dus wie wil er nog Mau's? néééééj op de Liskeshoeve zijn ze intussen ruim voorzien van gevlekt gespuis..
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ik vind ze prachtig maar bij B. komen er geen raskatten meer in. En eigenlijk denk ik dat zeven wel genoeg is hier.........
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
-
- Tijger
Ja, hier is het wel even genoeg zo...Adriana schreef:dus wie wil er nog Mau's? néééééj op de Liskeshoeve zijn ze intussen ruim voorzien van gevlekt gespuis..
Soms denk ik ook wel eens: waar ben ik aan begonnen?

Heb ook al een extra plank nodig in de bijkeuken:

Maar wie weet, straks met de berichtgeving over Oscar, dat de Mau wel een ontzettend populair ras gaat worden hier

Ciao,
Erik
-
- Tijger
Vandaag is Oscar voor een laatste controle bij de dierenarts geweest. Wondje is helemaal dicht, maar er is nog wel wat littekenweefsel, dat wat gevoelig en gezwollen is. Dus het rompertje nu nog niet uit, om te voorkomen dat er overmatig wordt gelikt aan het littekenweefsel, dat dan kan gaan ontsteken. En doorgaan met de speciale zalf.
Dus toch goed geweest dat we het hebben uitgesteld tot na onze trip naar Engeland. De datum is nu vastgesteld: woensdag 31 augustus, begin van de middag. Nog 8 dagen wachten dus....
Groetjes,
Erik
Dus toch goed geweest dat we het hebben uitgesteld tot na onze trip naar Engeland. De datum is nu vastgesteld: woensdag 31 augustus, begin van de middag. Nog 8 dagen wachten dus....
Groetjes,
Erik