Ik geef zowiezo meer dan het half schepje, met in mijn achterhoofd de vrees voor een terug val

Dat is de risico van internet Denise, soms weet je niet wat je moet geloven

Ja ik weet ook even niet meer wat ik daarvan moet denken. Naja ik geef het over het natvoer en het werkt, dus ik laat het maar zo.Anne schreef: 17 apr 2023 10:09
Er staat overigens dat je de l-lysine niet samen met het voer moet geven
Hoe geef je Puur L-lysine?
Het supplement kan over het voer gegeven worden. Je kan het poeder bevochtigen zodat het niet uit de voerbak geblazen kan worden. Gebruik tijdens lactatie of dracht enkel in overleg met de behandelend dierenarts.
Indien het niet lukt om meerdere malen per dag een dosering te geven, kan je ervoor kiezen om de dagelijkse hoeveelheid in één keer te geven of om de dag. Houd rekening met het feit dat eventuele resultaten langer op zich laten wachten voordat deze zichtbaar zijn.
Synemios schreef: 08 feb 2021 18:37
Utrecht heeft gebeld.
Internist en allergoloog/ dermatoloog hebben alle onderzoeken en gebeurtenissen bekeken.
Vanaf dat ze klein waren,
Ook daarin Lizzy meegenomen.
Ze zijn er zeker van dat het gaat om een autoimmuunstoornis. ( beiden)
Luna heeft voor 95% zeker ook IBD en ook zij denken dat het net in het gebied zit waar ze niet bij kunnen met een endoscopie.
Kijkoperatie via de buik raden ze af, dat is te zwaar voor haar en de behandeling blijft hetzelfde.
Verder denken ze aan meerdere allergieën, zowel voeding als omgeving.
Foto’s van haar pootjes: beginstadium pododermatitis nu nog heel licht dus behandeling kan wachten en is ook het verstandigst.
Behandeling het liefst met doxy omdat dat de beste resultaten geeft en milder is dan langdurig een hoge dosering pred.
Daarbij werkte het bij Luna in het verleden ook goed ( is jaren weg gebleven)
Pea in blijven zetten vonden ze een goed idee.
Lizzy: bijna hetzelfde verhaal.
Ze vonden de uitslagen van de nieren en t4 ook bijzonder en hebben er geen verklaring voor.
Het is niet logisch.
Ze zijn het eens met de twijfels van Gent, schildklier goed in de gaten blijven houden omdat de daling wel heel lang op zich heeft laten wachten en die waarde op het randje zit.
Behandeling voor het totaal inclusief alvleesklier is goed zoals het is.
Bij haar ook een vermoeden ibd en dat zien ze vaak ook samen met alvleesklier.
Op mijn vraag of ik bang moest zijn voor meer infarcten en ook of ik dat bij Luna kon verwachten zeiden ze dat ze dat niet kunnen zeggen.
autoimmuunstoornissen zijn onvoorspelbaar.
Het lichaam valt zichzelf aan en dat kan zich op verschillende manieren uiten.
Atopica zou in beiden gevallen nog ingezet kunnen worden indien nodig.
Meer dan ik nu doe kon ik zelf ook niet doen.
Ik kreeg ook nog een compliment, dat is soms ook wel fijn om te horen.
Ja logisch, bij haar en bij Luna gaat niets op de gebruikelijke manier.Synemios schreef: 25 apr 2023 19:20
Ik merk wel dat ik nog steeds bang ben voor infarcten bij Lizzy.