Wat is wijsheid? 2 kittens uit hetzelfde nest of niet?
-
- Tijger
Re: Wat is wijsheid? 2 kittens uit hetzelfde nest of niet?
Wat een is Louis mooi!!!! En de ander ook natuurlijk!!!!
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
wat een heerlijke hummel, die zou je helemaal te pletter knuffelen en daar wordt geloof ik ook hard aan gewerkt.
ik kan helemaal ontroerd raken van lekker dikke katerwangetjes en dan die blik..!
prrachtig mannetje.. en je hebt al zo'n beauty thuis rondlopen.....

prrachtig mannetje.. en je hebt al zo'n beauty thuis rondlopen.....
Wow, ik dacht dat hij grijs was, maar hij heeft veel meer kleuren! Wat een prachtig ventje 

Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
- BellePippa
- Lynx
Waaawwhhh jullie brengen mij ehh...hèm in verlegenheid! ^_^ hihi. Paula, het is een halve Abessijn, dus zijn vacht heeft zgn (zwartzilveren) ticking, dus ieder haartje is aan de basis wit en dan de puntjes zwart. Vandaar dat-ie een beetje als het ware zo'n 'gespikkelde' vacht heeft. En bij zijn neus heeft-ie een beetje beige en z'n buik en pootjes zijn crème/gebrokken wit. Pippa is iets makkelijker: Die is crème met grijze uitsteeksels :P
Adriana, aan knuffels geen gebrek! Ik moet uitkijken dat ik die lekkere dikke katerlipjes niet helemaal plat knuffel!
Adriana, aan knuffels geen gebrek! Ik moet uitkijken dat ik die lekkere dikke katerlipjes niet helemaal plat knuffel!
Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je
Xje Marthe, Louis & Pippa, bekijk onze serie hier
hij is echt supermooi hoor, ook een mooie blik in zijn ogen. en pippa vind ik ook een echte beauty hoor. zij is gracieus met haar ranke lijfje
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Hihi welkom Louis
Vind het echt prinsesje hooghartig Pippa en grote goedzak Louis
Heerlijk koppeltje 

Vind het echt prinsesje hooghartig Pippa en grote goedzak Louis

- BellePippa
- Lynx
Jongens, ik heb ff jullie hulp nodig... Deze ochtend, rende ze weer achter elkaar aan, maar nu al een kwartier lang op mijn bed gaat het er best hard aan toe.. Louis duikt echt bovenop Pippa, maar hij is veel groter en sterker dus Pippa die gilt het af en toe uit en dan schieten ze weer uit elkaar en dan hop gaan ze weer in elkaar, als een soort yin en yang.. Hij bijt in haar poot bijv of haar oor. Het is zeg maar zoals een grote broer en klein zusje: super oneerlijke partij! Haha. Pippa vond het op een gegeven moment niet meer leuk, dus ik heb ze van elkaar gescheiden, Louis zit nu in mijn slaapkamer en Pippa ligt echt uitgeput bij mij op schoot nu.
Wat moet ik doen? Ze even laten afkoelen? Ik ben echt bang dat Lou gewoon maar door gaat omdat hij veel groter, zwaarder en sterker is.. Het zag er zo zielig uit voor Pippa, die lag echt te kronkelen en te blazen in zijn greep. Ik heb het wel de hele tijd gelaten en Pippa opgetild toen ze uit elkaar waren, dus ik heb ze niet uit elkaar getrokken, maar toch..
Wat moet ik doen? Ze even laten afkoelen? Ik ben echt bang dat Lou gewoon maar door gaat omdat hij veel groter, zwaarder en sterker is.. Het zag er zo zielig uit voor Pippa, die lag echt te kronkelen en te blazen in zijn greep. Ik heb het wel de hele tijd gelaten en Pippa opgetild toen ze uit elkaar waren, dus ik heb ze niet uit elkaar getrokken, maar toch..
Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je
-
- Tijger
Ik herken dat
na 4 dagen begon dat ook bij giz en caya was zo zielig
ik heb t toen gelaten met soms een doek met valeriaan druppels erop te wapperen en toen kalmeerde ze
na 4 dagen begon dat ook bij giz en caya was zo zielig
ik heb t toen gelaten met soms een doek met valeriaan druppels erop te wapperen en toen kalmeerde ze
Je kan inderdaad wat valeriaan op een watje/oud doekje doen en daarmee wapperen zodat ze beide misschien iets rustiger in de kop worden 
Cindy heeft inderdaad hetzelfde meegemaakt met haar gizmo en caya, denk dat haar album dan ook geen verkeerd voorbeeld voor je is (uiteindelijk zal Louis ook een stuk groter worden/blijven dan Pippa toch?)

Cindy heeft inderdaad hetzelfde meegemaakt met haar gizmo en caya, denk dat haar album dan ook geen verkeerd voorbeeld voor je is (uiteindelijk zal Louis ook een stuk groter worden/blijven dan Pippa toch?)
- Chiquita98
- Tijger
Echt gewoon hun gang laten gaan. Voor ons ziet het er soms heftig uit maar dit is hun taal en manieren. Ze zijn elkaar flink aan het af tasten. Geef ze die kans. Hoe meer jij er tussen komt hoe langer het gaat duren
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
oei oei, kleuters vechten elkaar de tent uit.. hoe autistisch is Louis?
hij moet leren/begrijpen dat hij wat zachter/voorzichtiger met Pippa om moet gaan en Pippa moet dat aangeven.. en hoe eerder hij dat leert hoe beter..
koop een flesje valeriaan bij etos of kruidvat, doe wat op een wattenschijfje en wapper daarmee door de lucht als het te heftig wordt..
met een paar dagen moet er toch wel evenwicht zijn..
hier hebben we dat in mindere mate ook gehad.. Maks was groter dan Bolle en wilde veel vaker ravotten dan Bolle. op een moment ontwikkelde Bolle een techniek om hem te ontwijken en hij heeft één keer een soort van blaf gegeven - waarvan Enzo dagen van slag is geweest - en sindsdien keten ze wat rustiger. maar als je ze af en toe in elkaars strot ziet hangen, dan zou je niet zeggen dat het zulke grote vrienden zijn..
het enige enge is als Louis Pippa de klimpaal in jaagt want dat is link. Bolle is er twee keer uitgevallen en twee keer zijn staart zwaar gekneusd/gebroken. gelukkig heeft zijn staart de val gebroken maar not amused.. want uiteindelijk had het veel erger kunnen aflopen..
hij moet leren/begrijpen dat hij wat zachter/voorzichtiger met Pippa om moet gaan en Pippa moet dat aangeven.. en hoe eerder hij dat leert hoe beter..
koop een flesje valeriaan bij etos of kruidvat, doe wat op een wattenschijfje en wapper daarmee door de lucht als het te heftig wordt..
met een paar dagen moet er toch wel evenwicht zijn..
hier hebben we dat in mindere mate ook gehad.. Maks was groter dan Bolle en wilde veel vaker ravotten dan Bolle. op een moment ontwikkelde Bolle een techniek om hem te ontwijken en hij heeft één keer een soort van blaf gegeven - waarvan Enzo dagen van slag is geweest - en sindsdien keten ze wat rustiger. maar als je ze af en toe in elkaars strot ziet hangen, dan zou je niet zeggen dat het zulke grote vrienden zijn..
het enige enge is als Louis Pippa de klimpaal in jaagt want dat is link. Bolle is er twee keer uitgevallen en twee keer zijn staart zwaar gekneusd/gebroken. gelukkig heeft zijn staart de val gebroken maar not amused.. want uiteindelijk had het veel erger kunnen aflopen..
- BellePippa
- Lynx
Oke top, dat waren even de woorden die ik nodig had! Het gaat nu wel weer gewoon goed, ik ben een kast aan het opruimen en die 2 zijn mij echt ge-wel-dig aan het helpen... Echt super fijn. "Oh weet je zeker dat je dit weg wilt gooien? Het is namelijk een geweldig speeltje voor ons, he Louis!" "Inderdaad, hier met dat plastic!!" "Hmmm.... Je bent hier een plekje vergeten op te ruimen, kom, laat me je helpen, door alles met mijn poot van de plank te duwen! Zooooo opgeruimd!!"
Ja ze hadden geen vloeibare Valeriaan meer bij de drogist! Dus ik heb dat Bach spul ipv Valeriaan gekocht en ik heb een klein beetje Valeriaanwortel gekregen van de fokker van Louis. Ik zal dat een beetje op een watje wrijven en daarmee wapperen, kijken of dat hetzelfde effect heeft. Want ik hoor ze hiernaast in de slaapkamer alweer. Haha. En ik hou de krabpaal zeeeker in de gaten! Dat gaat opzich wel goed hoor. En als het de bovenste te heet onder de voeten wordt, dan kan-ie altijd direct op de bank springen, die staat naast de paal.
Louis is denk ik een beetje autistisch ja... "MEISJEESSSS!! VECHTEEEE!!!" Terwijl hij zo veel dames om zich heen had bij de fokker!
Ja ze hadden geen vloeibare Valeriaan meer bij de drogist! Dus ik heb dat Bach spul ipv Valeriaan gekocht en ik heb een klein beetje Valeriaanwortel gekregen van de fokker van Louis. Ik zal dat een beetje op een watje wrijven en daarmee wapperen, kijken of dat hetzelfde effect heeft. Want ik hoor ze hiernaast in de slaapkamer alweer. Haha. En ik hou de krabpaal zeeeker in de gaten! Dat gaat opzich wel goed hoor. En als het de bovenste te heet onder de voeten wordt, dan kan-ie altijd direct op de bank springen, die staat naast de paal.
Louis is denk ik een beetje autistisch ja... "MEISJEESSSS!! VECHTEEEE!!!" Terwijl hij zo veel dames om zich heen had bij de fokker!
-
- Tijger
Gizmo is soms ook niet helemaal wijs
het is een doetje maar hij weet wel site die moet pakken een dat is caya die de helft kleiner is als hem gizmo weegt 6,5 caya 3 arme meid
Heel zelden gebeurt dat nog hier dat gizmo gewoon te lomp is dan gaat t erop hier caya gilt t dan uit ik kom dan alleen kijken en dan kijkt gizmo mij aan ga is weg
en dan gaat ie verder of stopt ie
denk dat dat nog wel vaker gaat gebeuren dus
het is een zielig en eng geluid maar ja ik vind ook moeilijk om niet mee te bemoeien maar het moet
tot nog toe is altijd alles hier nog goed gekomen
het is een doetje maar hij weet wel site die moet pakken een dat is caya die de helft kleiner is als hem gizmo weegt 6,5 caya 3 arme meid
Heel zelden gebeurt dat nog hier dat gizmo gewoon te lomp is dan gaat t erop hier caya gilt t dan uit ik kom dan alleen kijken en dan kijkt gizmo mij aan ga is weg
en dan gaat ie verder of stopt ie
denk dat dat nog wel vaker gaat gebeuren dus
het is een zielig en eng geluid maar ja ik vind ook moeilijk om niet mee te bemoeien maar het moet
tot nog toe is altijd alles hier nog goed gekomen
Hier een poesje van amper drie kilo met een kater van 4 kilo.
Bounty heeft alleen iets waar Snickers behoorlijk van schrikt, ze heeft een keiharde rechtse.
Snickers duikt nog wel eens op het kontje van Bounty, om vervolgens in haar staart te bijten.
Bounty verkoopt hem dan gewoon een mep en Snickers taart af.
Toen we Bounty net hadden, gebeurde hetgeen wat jij omschrijft.
Bounty is hier nu een half jaar en kan flink voor zichzelf opkomen.
Alleen bij ziekte of hevige vermoeidheid, kom ik nog wel eens tussen beiden.
Bounty heeft alleen iets waar Snickers behoorlijk van schrikt, ze heeft een keiharde rechtse.
Snickers duikt nog wel eens op het kontje van Bounty, om vervolgens in haar staart te bijten.
Bounty verkoopt hem dan gewoon een mep en Snickers taart af.
Toen we Bounty net hadden, gebeurde hetgeen wat jij omschrijft.
Bounty is hier nu een half jaar en kan flink voor zichzelf opkomen.
Alleen bij ziekte of hevige vermoeidheid, kom ik nog wel eens tussen beiden.
- Chiquita98
- Tijger
Misty krijst ook soms. Een echte meid. En 10 sec later zit ze zelf weer de mannen uit te dagen. Nee ik laat ze het lekker zelf oplossen. Hier flink wat vluchtroutes en verstop mogelijkheden
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier