Leuke kattenspulletjes bij Ikea

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 571
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Marije »

Leuk Monique! :grin: Ik ben benieuwd hoe het ze bevalt.

En ik denk dat ik me gewoon bewust 10 Euro minder heb herinnerd om de aankoop wat minder onzinnig te laten voelen. :oops: :lol:
Gebruikersavatar
Bjørn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 75
Lid geworden op: 21 jun 2005 13:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door Bjørn »

Hahahaha, dat zou kunnen :lol:

Ik zal vanavond nog even een berichtje achterlaten. Ik werk in Delft tegenover de Ikea. Lekker dichtbij dus.

Ik hoop alleen dat het klopt dat hij op voorraad is, anders kom ik nog bedrogen uit.

Als Sjors en Luna het bevalt, dan maak ik ff een foto en zet em er wel bij.
Ik ben echt kei benieuwd. En tja, als ze het niet mooi vinden, zet ik em gewoon in de slaapkamer. Heb ik weer een plekje voor de was ;-)

groetjes Monique
Het uitlezen van een goed boek is als afscheid nemen van een goede vriend. (Voltair)
Gebruikersavatar
Bjørn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 75
Lid geworden op: 21 jun 2005 13:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door Bjørn »

Nou, het nieuwe huisje is zeer goed ontvangen.
Bjørn probeerde het in elkaar te zetten, maar de heren namen het al gelijk in beslag.

Ze hebben er nu al veel plezier van.

Het slaappaleis was voor Ikea-begrippen wel erg duur nl. €49,95. (Het bijpassende kussentje kostte € 5,95). Maar, dan heb je ook wat. Er zit helemaal een ijzeren frame in en is dus erg sterk.

De katten genieten ervan!

Afbeelding

Afbeelding

groetjes, Monique
Het uitlezen van een goed boek is als afscheid nemen van een goede vriend. (Voltair)
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Yep! Hier is 'ie ook een groot succes! We hebben alleen geen bijpassen kussentje gekocht, want dat past niet meer. :oops: Als 1 van de heren er bovenin ligt, is het vol. En kleine Bindi vindt het heerlijk om zich er onderin te verstoppen. :grin:
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Afbeelding
Dag allemaal, ik heb hem dus ook, en mijn katten zijn er gek op! Heb hem gekocht in ikea belgie, en heb ook 52€ betaald, maar ik vond het dus z'n geld waard. Dat ding heeft aan de binnenkant een volledig metalen frame en is dus niet kapot te krijgen, en dat is nodig want mijn tijgers hangen er soms met drie teglijk aan!
liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
Bjørn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 75
Lid geworden op: 21 jun 2005 13:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door Bjørn »

Helemaal mee eens.
Het is niet kapot te krijgen.
Onze Sjors en Luna hangen er ook geregeld in en sprinten er zelfs over heen.

We hebben 'm nu al een paar weekjes, maar is echt een daverend succes!!!
Het uitlezen van een goed boek is als afscheid nemen van een goede vriend. (Voltair)
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Het zou wel wat voor mijn groep zijn. Eindelijk eens geen vachtje eromheen die niet schoon te maken is. Ik zal een kijken, het ziet er goed uit :grin:
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Stephanie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 aug 2005 15:56

Bericht door Stephanie »

Ook een echte aanrader bij Ikea: Het Pällbo voetenbankje.
Het voetenbankje is vooral voor jezelf een aanrader, maar onze katten vinden de doos waarin de Pällbo zit helemaal geweldig!
Ze knagen de doos helemaal kapot, spelen verstoppertje, springen erop, verstoppen er speeltjes in, .... :lol:
Gebruikersavatar
Bjørn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 75
Lid geworden op: 21 jun 2005 13:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door Bjørn »

In wat voor doos zit dat voetenbankje dan?
Is dat zo'n lekker grote vierkante?

En het voetenbankje is inderdaad erg leuk en verkrijgbaar in verschillende vrolijke kleuren (prijs € 19,-).
Het uitlezen van een goed boek is als afscheid nemen van een goede vriend. (Voltair)
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Ik heb voor Zap een doos van de Aldi. Daar heb ik een fleecedekentje in gelegd en nu heeft ze een lekker slaapmandje.

Ik heb dit gedaan om te testen of ze een mandje leuk zou vinden. En inderdaad, Vanessa blijft in haar hangmand, Flits op het bed, en Zap, die eerst op de grond sliep, nu in haar mandje :grin: . Dus nu weet ik dat het zin heeft om er eentje te kopen (of misschien bekleed ik die doos gewoon met stof en leg ik er een kussentje in, da's natuurlijk goedkoper).

Nu vraag ik me alleen af of het zin heeft er voor beneden ook te maken. Ik denk niet dat ze de bank aan ons willen afstaan...
Gebruikersavatar
Bjørn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 75
Lid geworden op: 21 jun 2005 13:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door Bjørn »

Wij hadden dat probleem eerst ook.
Sjors nam altijd de hele bank in beslag (en de bank is vergelijkbaar met een 1-persoonsbed. Groot dus).
Toen Bjørn een tijdje geleden zijn nieuwe telefoon binnen kreeg, kwam dat in een klein doosje.
Handdoekje erin en meneer was niet meer van het doosje weg te slaan. Wij hadden de bank weer voor onszelf.

Maar helaas, het was van korte duur. Sinds we Luna hebben kijkt Sjors niet meer naar het doosje om en nemen ze met z'n 2-en de hele bank in beslag.

We zijn weer zoekende naar een andere oplossing.
Het uitlezen van een goed boek is als afscheid nemen van een goede vriend. (Voltair)
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Hallo jongens !!! en bedankt.....ik voel hem alweer aankomen....ik moet ook zo'n ikea huisje.... 8-)

Ik koop me suf aan allerlei speeltje en ja...ook de waterfontein is gearriveerd hier in huis.

Ik ben wederom om en ga weer eens wat kosten maken bij de Ikea...

Als jullie nog eens wat weten :???:

Groetjes Renate
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

hoi Rebbe,

Ik weet nog wel een PAAR LEUKE DUURE dingen, waar je ECHT NIET ZONDER KAN, dus als je nog wat ideeen wil, je zegt het maar!!!!!

Och, trek het je niet aan, ik ben ook zo iemand die telkens weer wat nieuws MOET hebben voor z'n schatten, want ach, dat is nu toch wel echt hééél mooi, en dat hebben ze echt nog niet, en hier gaan ze zeker weten mee spelen, en........ Dus gewoon doen!!!!! :lol:

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

Deze week heeft de Lidl haast net zo iets.
Alleen kost het dan 25 euro, dus dat scheelt aardig.
Maar er zit geen ijzerdraadbinnenkant in.

Maar als je kat geen enorme sloper is, kan het een optie zijn.

(mijn vriend vond het onzin, ik had inmiddels wel genoeg rotzooi voor Saar vond hij)
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 571
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Marije »

Lotte schreef:Deze week heeft de Lidl haast net zo iets.
Alleen kost het dan 25 euro, dus dat scheelt aardig.
Maar er zit geen ijzerdraadbinnenkant in.
Niet alle Lidls hebben die nu geloof ik Lotte. Onze Lidl had die mand een paar maanden geleden en ik zie er nu ook niets over op de site staan.
Gesloten