Wie het snapt mag het zeggen
Re: Wie het snapt mag het zeggen
Hier ook. Yuna heeft Wilde duif altijd lekker gegeten maar bij de laatste batch... nope... even ruiken en dan weglopen. Geen idee waarom ze het nu in een keer niet meer lust.
Grrr, nog 8 worsten (= 32 dagen) in de diepvries liggen. Dat wordt juggelen met maaltijden zodat ik altijd wel wat anders voor haar heb van de vorige dag 
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Enige dat je echt kan doen is je er bij neerleggen dat het waarschijnlijk een raadsel zal blijven 

Het punt is dat ik alles altijd zo graag begrijp en dit begrijp ik niet, maar ik laat het er maar bij zitten, voorlopig.
Over een paar weken kan ik het eventueel weer proberen. Dank voor de reacties!
Over een paar weken kan ik het eventueel weer proberen. Dank voor de reacties!
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Wat ik bij Indy wel doe is dan iets van soep of een cosma jelly snack geven en dan wil ze vaak na een paar dagen ineens wel weer voer dat ze eerder weigerde.
Iets dat al geopend is en goed verpakt is dat weigert zij sowieso te eten, het moet wel vers zijn en niet te koud.
En ik geef haar dan maar extra brokjes, en ik begrijp dat ook niet maar heb mij erbij neer gelegd.
Iets dat al geopend is en goed verpakt is dat weigert zij sowieso te eten, het moet wel vers zijn en niet te koud.
En ik geef haar dan maar extra brokjes, en ik begrijp dat ook niet maar heb mij erbij neer gelegd.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Dank Denise, dat doe ik dan ook maar.
The catter the better!
Paté die Bellow opeens niet meer wil, moet ik juist koud uit de koelkast geven
Dan eet hij het achterelkaar op.
Schiet mij maar lek...

Dan eet hij het achterelkaar op.
Schiet mij maar lek...
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)
Nou joh, lek schieten gaat me een beetje te ver...
Maar wat je schrijft heb ik ook geprobeerd. Koud, niet koud, zelfs een beetje verwarmen. Mengen met water. Ze willen het of ze willen het niet.
Voor het moment laat ik het even gaan. Dan maar brokjes, daar zijn ze (gemiddeld) gek op. En ze drinken voldoende. Volgende check bij de DA even over hebben - maar die weet het geheid ook niet (sorry DA). Die geeft dan een blikje herstelvoer mee "dat lusten ze altijd". Nee dus.
Dank voor je re!

Maar wat je schrijft heb ik ook geprobeerd. Koud, niet koud, zelfs een beetje verwarmen. Mengen met water. Ze willen het of ze willen het niet.
Voor het moment laat ik het even gaan. Dan maar brokjes, daar zijn ze (gemiddeld) gek op. En ze drinken voldoende. Volgende check bij de DA even over hebben - maar die weet het geheid ook niet (sorry DA). Die geeft dan een blikje herstelvoer mee "dat lusten ze altijd". Nee dus.
Dank voor je re!
The catter the better!
Pixel is hier ook zo. De ene dag stort ze zich op haar natvoer alsof ze al dagen geen eten heeft gekregen. De dag nadien, zelfde natvoer, haalt ze er haar neus voor op.
Bij haar helpt het om of warm water toe te voegen of het heel kort te verwarmen in de microgolf. Ze houdt niet van eten dat net uit de koelkast komt.
Als ze haar neus ophaalt, geef ik haar vaak een paar hapjes op een lepeltje. Denk dat ze dan begint te eten omwille van het aandachtmomentje, maar vaak is ze dan wel vertrokken en eet ze de rest ook op.
Bij haar helpt het om of warm water toe te voegen of het heel kort te verwarmen in de microgolf. Ze houdt niet van eten dat net uit de koelkast komt.
Als ze haar neus ophaalt, geef ik haar vaak een paar hapjes op een lepeltje. Denk dat ze dan begint te eten omwille van het aandachtmomentje, maar vaak is ze dan wel vertrokken en eet ze de rest ook op.
Dat kan ik proberen, hoewel ik die zakjes niet in de koelkast bewaar.
The catter the better!