Heb van die houtsnippers en stukjes geprobeerd, zonder succes. Een vierde bak bijgeplaatst en dat lijkt te werken. Als hij ver in huis is, heb ik hem nog eens kunnen onderscheppen toen hij daar een plekje wilde zoeken, en nog een keer of twee terwijl hij terug aan het ´graven´ was op de grond voor de bakken, en hem toen telkens zachtjes in de bak gezet. Maar de afgelopen 3 dagen gaat het goed, hout vasthouden dat het zo blijft:-)
Kitten gaat soms wel, soms niet op de bak
Re: Kitten gaat soms wel, soms niet op de bak
Je moet er inderdaad wat voor over hebben
maar we zijn gek van ons mannetje, dus verder geprobeerd deze week.
Heb van die houtsnippers en stukjes geprobeerd, zonder succes. Een vierde bak bijgeplaatst en dat lijkt te werken. Als hij ver in huis is, heb ik hem nog eens kunnen onderscheppen toen hij daar een plekje wilde zoeken, en nog een keer of twee terwijl hij terug aan het ´graven´ was op de grond voor de bakken, en hem toen telkens zachtjes in de bak gezet. Maar de afgelopen 3 dagen gaat het goed, hout vasthouden dat het zo blijft:-)
Oh dat is fijn
Hopelijk blijft het nu beter gaan
Hopelijk blijft het nu beter gaan
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
- crazycatladyP
- Panter
Gooi je de drolletjes wel in de kattenbak, of gooi je ze meteen weg?
Juist de drol in de kattenbak leggen kan hem doen snappen dat het daarin moet
Juist de drol in de kattenbak leggen kan hem doen snappen dat het daarin moet

Mara, personeel van: Moira (6-2023) Bibi en Sami (5-2024)
Rust zacht, mijn lieve engeltjes *Niamh/ *Jera/ *Ronja
Rust zacht, mijn lieve engeltjes *Niamh/ *Jera/ *Ronja
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Goede tip van Mara - als hij op foute plek gepoept heeft, de drol in bak zonder deksel te leggen.
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25