Binnenkatten

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Guazala
Lynx
Lynx

Re: Binnenkatten

Bericht door Guazala »

Anne schreef: 17 jul 2024 09:41 @ guazala super bedankt!! Ik ga gelijk kruiden bestellen. Ik vind dat een goed idee van jou om daar speeltjes " in op te laden" :lol: Zelf bedacht??💪
Haha, nee. Ik ben lid van de Happy Cats Academie van Anneleen Bru en heb daar de bootcamp gevolgd. Daar krijg je enorm veel tips om de omgeving voor katjes te optimaliseren en dit is er daar één van.
Synemios
Tijger
Tijger

Bericht door Synemios »

IK kan mij wel voorstellen dat je het spannend vind.
Wij spelen elke dag met ze en ook apart van elkaar zodat ze allemaal genoeg aandacht en speelkans hebben.
En dat is hier echt wel nodig.

Je hebt al heel veel in huis voor ze en ze zullen ook wel veel met elkaar spelen.

Wij doen ook altijd speeltjes in een potje met valeriaan, kattenkruid etc,
op kattenkruid reageren niet al mijn katten, maar van valeriaan en matatabi worden ze hier absoluut niet rustig.
Sommigen worden er juist heel wild en agressief van, dus die geef ik het wel maar niet meer in het bijzijn van de rest.
Ik heb het toen als tip gezien bij JG op zijn pagina.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
OMH
Cheetah
Cheetah

Bericht door OMH »

Anne, ik bedoel het niet l*llig want ik bedoel zelden of nooit iets l*llig, iets met onzekerheid, maar je hebt toch een bult ervaring met katten? Alleen in je handtekening staan er al 357 :lol: . Ik kan je vertellen dat het binnenhouden van katten geen enkel probleem hoeft te worden - ik heb er twee - het is maar waar ze aan gewend zijn of raken of worden. Onze Noek en Tika wíllen helemaal niet naar buiten en oké, dat heb ik maar een paar keer geprobeerd maar het was genoeg...
Desondanks succes ermee, het komt vast wel goed.

Sorry als ik in herhaling verval...
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

Dit worden onze eerste binnen katten ;-)
Eigelijk hebben we al een soort van binnen kat gehad dat was onze lieve meisje Hummel* Zij lijkt op jouw Noek want buiten zijn vond ze maar niks

Speel jij ook met jouw katten Olga? Of vermaken ze zich zelf?

@ guazala wij doen hier op het forum er ons voordeel mee dat jij lid bent van de Happy cats academie ;-) :grin:

@ denise valeriaan druppels vinden ze hier het meest geweldig, het lijkt wel alsof ze er een kick van krijgen
Matabi, is dat hypoallergeen? Het lijkt me wel als jij het gebruikt :grin:
Ik ga de kruiden absoluut gebruiken, blijf het een geweldig idee vinden waar ik nooit anders opgekomen was
En wie is Jp? :icon_shifty:
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy

rust zacht alle engeltjes
OMH
Cheetah
Cheetah

Bericht door OMH »

Nou en of we spelen. En om je de waarheid te zeggen hebben wij daar vaker zin in dan zij. Wel gaan ze om vijf uur precies voor de deur zitten waarachter de hengeltjes etc. liggen maar ze houden het al vrij snel voor gezien, vooral Tika is lui.
Morgen naar I'tuin en maar weer eens kijken wat ze daar hebben!
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

Oh dat is een leuk vooruitzicht Olga
En wat een slimmerds!

Ik heb gisteren online het een en ander besteld :lol:
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy

Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

De kruiden zijn binnen!

Zo leuk ze hebben alle namen op de doos gezet :-P

Afbeelding
en kipjes Kayla en Lucy

Plaats reactie