Synemios schreef: 01 aug 2023 22:28 Lipase, gldh en cholesterol hebben met de lever te maken.
Nu kan het zijn dat die leverwaarden verhoogd zijn door de schildklier maar die zie ik er niet tussen staan.
Niet misselijk met een ureum van 55??? en zulke hoge leverwaarden?
Of zijn dit de waarden van de opname dag? maar dan nog als ze waardes niet erg gezakt zijn dan zou ik wel uitgaan van een kat die misseijk is en niet eten doet ze ook niet voor de lol.
Een kat een eetlustopwekker geven terwijl ze waarschijnlijk misselijk is vind ik echt niet diervriendelijk.
Moet je je voorstellen dat je misselijk bent en vervolgens wel honger hebt.
3 dagen vochtinfuus noemen ze spoelen, of is er alleen vocht toegediend en was er geen sprake van een infuus?
Wat was de t4 waarde?
En geen sdma bepaald? zie je die ergens nog tussen staan?
Maar als ik heel eerlijk ben ziet dit er niet goed uit, wat vooral heel jammer is is dat het in die praktijk een chaos lijkt te zijn en je verschillende dingen te horen krijgt.
Oh en over dat inslaap advies, bdenk wel dat jij bent die het bepaald en als ze dan perse vinden dat ze binnen een paar dagen moet eten want anders...
Dan begrijp ik al helemaal niet waarom er niets gegeven wordt tegen eventuele misselijkheid.
Deze bloedwaarden zijn inderdaad van 23 juni. Hierna is er geen bloed meer geprikt, want ze wilden haar de stress besparen.
Er is inderdaad alleen vocht toegediend. Dit duurde steeds ongeveer 20 minuten en medicatie voor de lever.
T4 waarde of SDMA zie ik nergens op de papieren helaas.
Morgen moeten we nog medicatie ophalen, dus vragen we meteen iets voor de misselijkheid. Erg jammer dat wij hier zelf achteraan moeten terwijl dit onze eerste zieke kat is en wij er dus geen verstand van hebben..
Het inslapen meten wij zelf met de kat. Als het niet meer waardig is of als het heel snel gaat nemen wij de beslissing. Het liefst niet op voorhand, omdat elke dag anders kan zijn denk ik..
Zoals jij het ziet is er geen hoop meer ondanks of ze eet of niet?