ja is goed nieuws. Ik weet niet waar ze nu slaapt. Momenteel niet bij het mannetje. Ik moest net weer een tijd roepen maar toen kwam ze wel. Probleem is dat het mannetje echt een veelvraat is. Die eet echt alles op. Ik had het mannetje al 200gram gegeven vanmorgen als dat meisje er dan bij komt eet hij ook mee. Dus zonet hebben ze nog eens 300gram verdeeld. Toen heb ik nog 1x 100gram neergezet maar het meisje wilde niet meer maar dat mannetje eet maar door. Niet te geloven.
Op een gegeven moment ga ik dat terugschroeven. Hij was gewoon ondervoed. Hij komt nu echt goed op gewicht. Dat meisje is momenteel nog erg mager maar ik heb goede hoop dat ze blijft komen. Maar het vertrouwen dat er eerst was is nog volledig weg. Ze heeft echt wel een klap gehad van dit hele gedoe. Maar ja het was met name voor haar noodzakelijk.
Ze zijn gelukkig makkelijke eters. Je hebt hier tegenwoordig vrij goed spul in de supermarkt. In de carrefour heet dat: Companino Vitalive in Saus 24 x 100g, 8,79€. Vroeger zaten daar allemaal groenten tussen en dat lusten ze niet. Maar nu verwerken ze dat en ziet het er allemaal uit als vleesballetjes in saus. In werkelijkheid zit er maar weinig vlees in maar dat zit er ook in b.v. Sheba. Ik geef mijn andere poes ook echt vis en vlees:
https://www.tomandco.com/nl/514-natvoer ... TRI+EXPERT
dat is eigen merk van de Tom&Co echter vrij duur dus dat is enkel een klein deel van het eten wat ik geef. Die 2 zwervers krijgen voorlopig dat goedkope tot ze goed op gewicht zijn. Ik heb ook nog die kater en die komt elke dag ook langs. Die lust dat goedkope ook gelukkig en die eet ook brokjes.