Oh dat is fijn, hopelijk knapt hij nu gauw op
Je zou zeggen na dagen van haarbalpasta geven dat je verbetering moet zien. Ik hoop dat je gauw achter de oorzaak van het hoesten komt
Haarbal of Astma??
Re: Haarbal of Astma??
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
Ja he, van vrijdag tot zondag normale haarbalpasta gegeven en van maandag tot woensdag zware haarbal pasta gegeven.. zijn hoesten werd wel erger afgelopen dagen ondanks de antibiotica, maar zijn gedrag bleef wel normaal! eetlust werd wel beetje minder maar is te begrijpen door de metacam(gister laatste dosis) en antibiotica.Anne schreef: 22 mar 2022 21:41 Oh dat is fijn, hopelijk knapt hij nu gauw op
Je zou zeggen na dagen van haarbalpasta geven dat je verbetering moet zien. Ik hoop dat je gauw achter de oorzaak van het hoesten komt
Vandaag heeft hij in korte tijd 5x gekotst waarvan er in de laatste 2(helaas op tapijt
Update: uitslag van het ontlastingsonderzoek is binnen, geen longwormen! Nu toch doorgaan met de zware haarbal pasta(lax a past)en antibiotica en kijken hoe het dan gaat!
Dat is fijn
Ik las je berichtje hierboven, hopelijk komen er gauw wat meer uit en ben je van de ellende af!
Ik las je berichtje hierboven, hopelijk komen er gauw wat meer uit en ben je van de ellende af!
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Update: meneertje heeft al 3 dagen niet gehoest
, wat het was zullen we denk ik nooit weten.. of de antibiotica slaat aan op iets, of de haarbal is verder gezakt naar zijn darmen, who knows. inmiddels €300 verder maar gelukkig lijkt er nu niks aan de hand te zijn!
Dat is een dure haarbal zeg
Fijn dat het nu over lijkt te zijn!
Fijn dat het nu over lijkt te zijn!
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Hoe gaat het nu?
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy