Ik maak me vooral zorgen over hoe het zal gaan als het weer kouder wordt, en ze meer binnen zullen zijn... Voorlopig sluit ik de kleine 's nachts nog op in een slaapkamer zodat iedereen een goed nachtrust krijgt.
Introductie kater 8 maanden lukt niet
Re: Introductie kater 8 maanden lukt niet
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat eerst aggressie uit angst was naar hen toe. Nu is het inderdaad meer dat hij de situatie verkeerd inschat. Hoe dan ook, ze zijn sinds 2 weken alle drie buiten, en komen elkaar daar wel eens tegen. De nieuwe kat rent soms naar 1 van de andere katten toe, maar springt er zelden bovenop. De andere kat loopt weg, of blaast... en druipt hij af...
Gisteravond lagen ze alle drie ontspannen binnen gezichtsafstand van elkaar in de tuin te dutten.
Ik maak me vooral zorgen over hoe het zal gaan als het weer kouder wordt, en ze meer binnen zullen zijn... Voorlopig sluit ik de kleine 's nachts nog op in een slaapkamer zodat iedereen een goed nachtrust krijgt.