Het klinkt alsof het wel vaste vorm heeft dus geen reden tot paniek en het gewone ontwormingsschema aanhouden.
MaantJee94 schreef:Qua ontwormen gaat het goed hoor.
Toen ze 7 weken oud waren zijn ze ontwormt met Milbemax (heet dat zo?) en behandeld met Panacur.
Toen ze 11 weken oud waren zijn ze ontwormt met Vitaminthe. De laatste ontworming is vandaag precies 2 weken geleden. Mijn dierenarts zegt dat ik nu vooral NIET moet ontwormen omdat dit te snel achter elkaar is. Moet nog zeker twee weken wachten.
Ze drinken goed, erg goed zelfs (dacht dat katten maar weinig drinken maar het waterbakje is vrijwel iedere dag helemaal leeg). Het gekke met die beesten is ook dat ze een mooi speciaal metalen drinkbakje hebben en zoon lelijk plastic ding (had ik neergezet vanwege de warmte zodat ze extra drinken hadden). Nu drinken ze dus alleen nog uit dat lelijke plastic bakje.. Een beetje gek zijn ze wel haha. Eten doen ze ook goed, vooral Luke heeft een mega eetlust. Ze willen ook graag snoepjes etc alleen durf ik dat vanwege de diarree even niet te geven. Ze zijn waanzinnig speels. Vanmorgen speelde ze bijvoorbeeld nog met een eierdoos die ik had laten vallen.. Gelukkig lagen de eieren al in mijn pan, wat een rommel was het anders geweest zeg. Hun vacht glimt, ze hebben naar mijn idee niet meer haaruitval dan gemiddeld.
Behalve de iets dunnere ontlasting dan normaal (al weet ik eigenlijk niet eens hoe het er uit zou moeten zien, lees dingen over een sigaar.. De vorm is wel een sigaar alleen kan ik het met mijn vinger zo pletten tot een soort dikke pudding..) hebben ze geen ziekteverschijnselen..
Het zijn wonderbaarlijke beessies dat weet ik wel :P