achtervolging ingezet

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Dorien66

Re: achtervolging ingezet

Bericht door Dorien66 »

Ik zou, als je er tijd voor hebt, nog een paar keer op en neer lopen naar school. En haar blijven roepen. Hoe vaak heeft ze die route gelopen? Hoe vaker ze dat heeft gedaan, hoe groter de kans dat ze de weg terug wel vindt.
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: achtervolging ingezet

Bericht door sharon03 »

Ik hoop het dat ze de weg terug vind... ik ga straks eerder naar school toe om de omgeving uit te kammen als ze nog niet terug IS. En als ze begin van de avond nog niet terug IS voor haar vlees dan ga ik er weer heen. En k ga de riem meenemen voor als ik haar vind. . Dat vind die maffe kat leuk, aan de riem haha... bleh hoop dat ze er zo gewoon aan komt wandelen
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: achtervolging ingezet

Bericht door sharon03 »

Ze heeft hiervoor 1x de route meegelopen. Tot op de helft kent ze sowieso omdat ik haar vaker heb zien lopen
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: achtervolging ingezet

Bericht door sharon03 »

Ze is terug♡ Kids lagen op bed dus ik ben buiten gaan staan en een paar keer keihard haar naam roepen. Hoppaa daar kwam madam aanrennen ♡ ik probeer haar vanaf nu zoveel mogelijk binnen te houden maar gooi toch de riem op de kinderwagen voor t geval ze weer achter me aan komt! Bedankt voor het meedenken
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9401
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: achtervolging ingezet

Bericht door castratenkoor »

Gelukkig - ze is er weer!
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Dorien66

Re: achtervolging ingezet

Bericht door Dorien66 »

Gelukkig!!! :edance: Riem lijkt me een goed plan. Ik neem hem ook altijd mee als ik Flipje zoek en perse wil dat hij mee naar binnen komt. Hij is niet zo dol op optillen, meelopen vindt hij veel minder erg. Gelukkig wonen wij zodanig dat hij eigenlijk nooit voor een onaangename verrassing komt te staan (zo goed als geen verkeer en wat er in de buurt komt, is groot landbouwverkeer, nou, dan peert hij hem wel). Dus ik ben niet zo bang voor een ongeluk, maar als ik weg ga, wil ik dat hij binnen is. En 's avonds en 's nachts ook. 99 van de 100 keer komt hij netjes als ik hem roep, maar als hij druk is met een muis, dan, tja, dan is hij druk met een muis en niet met mij. Dan moet ik hem dus ophalen :lol: Met de riem.
Plaats reactie