Hartverscheurend kattenprobleem

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Anne
Tijger
Tijger

Re: Hartverscheurend kattenprobleem

Bericht door Anne »

Ik ben het met Dinie eens. Zolang de kat niet medisch is onderzocht kun je hem zijn onzindelijkheid niet kwalijk nemen. En de kattebak moet minsten een paar maal per dag leeg geschept worden.
Als jouw moeder daartoe niet in staat is moet iemand anders dat doet, anders blijf je met die onzindelijkheid zitten
Ik hoop dat er gauw een oplossing komt
En je kan nooit weten wat voor dier je in huis krijgt, asiel of niet
Katten kunnen in de loop der tijd veranderen of door medische problemen onzindelijk worden
Het is geen product wat je met een garantie kan kopen
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy

rust zacht alle engeltjes
Sifra
Tijger
Tijger

Bericht door Sifra »

Als ik het goed lees, had de kat ook al zindelijkheidsproblemen toen de moeder van ManekiNeko nog wel in staat was goed voor zichzelf en Smoke te zorgen. Als de onzindelijkheid voortkomt uit stress door dominante buurkatten, kan verandering van omgeving heel goed helpen. Terug naar het asiel in Antwerpen of naar het asiel in Dordrecht hoeft geen slechte oplossing te zijn. Vaak is de onzindelijkheid in het asiel al over en als ze bij plaatsing er rekening mee houden, kan Smoke nog goed terecht komen.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Ennakee
Jaguar
Jaguar

Bericht door Ennakee »

We zijn intussen een week verder, hoe gaat het momenteel?
Plaats reactie