Mijn kat mag niet bij mij slapen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Ingypingy
Kitten

Re: Mijn kat mag niet bij mij slapen

Bericht door Ingypingy »

Paasnini schreef:Hier hebben we er nderdaad ook nooit over gesproken, ze slapen gewoon bij ons. En ik geniet daar enorm van.
Ik denk dat jouw kat sowieso misschien wel gelukkiger is bij je ouders. Begrijp dat hij daar soortgenootjes heeft en bij jullie niet en misschien zijn jullie ook wel minder thuis? Je kunt ook tegen je briend aan kruipen 's-nachts ;-)
Ja daarom heb ik besloten het voorlopig bij te laten. Mijn ouders wonen dichtbij en ik krijg elke dag foto's nog van hem. Hij heeft inderdaad een maatje bij mijn ouders en er is altijd iemand thuis. [img]//images.tapatalk-cdn.com/15/12/13 ... 622b75.jpg[/img]
Ingypingy
Kitten

Bericht door Ingypingy »

sandy schreef:Dat was hier niet eens een discussie, of accepteren dat ik graag m'n katten bij me heb die ook heel graag bij mij slapen of ik ga wel apart slapen.
Daarin maak ik geen compromissen. Hij heeft er geen last van want ze slapen toch altijd op mijn kant.
Er zijn nog wel eens mannen die denken dat ze de alfa zijn en alles kunnen bepalen, maar die tijd is dacht ik al voorbij.
Nou het is geen alfa gedrag wat hij heeft hoor, ik kom gewoon ineens binnen stappen in zijn huis. Hij geeft juist heel erg snel toe aan dingen omdat hij soms te lief is en daarom wil ik hem niet dwingen om iets te doen waar hij weerstand tegen heeft. Komt allemaal wel goed.
Dorien66

Bericht door Dorien66 »

Hoe is het nu?

Ik begrijp je probleem wel. Ik zou mijn partner ook niet willen dwingen tot iets wat hij niet wil/gewend is.
Zelf wil ik de katten niet in de slaapkamer, omdat ik dan waarschijnlijk geen oog meer dicht doe. Ze zijn nogal speels :roll: Dus ik snap je vriend ook wel.
Plaats reactie