Zeker nog een flinke tijd te gaan, genoeg om een goed idee samen te stellen en inderdaad ook na te denken over de toekomst van onze tuin!Adriana schreef:je hebt nog een hele tijd te gaan en om ze te leren kennen.
en wie weet lost het probleem zich dan vanzelf, na de castratie, op. (gelijk laten chippen misschien)..
als je een jaar verder bent, dan weet je hoe ondernemend ze zijn en gelukkig hebben ze elkaar.
ik begrijp dat de inrichting van je tuin voor verandering vatbaar is, dus dan kun je al rekening houden met het katten'verblijf' door soort van speeltoestellen hier en daar te maken. en antiklim-maatregelen.
de buurkater komt blijkbaar niet verder dan dak schuur en op schutting. heb je contact met je buren/zijn personeel? jouw kleintjes zijn leuke afleiding voor hem.
45 graden gaaspanelen bovenop een schutting is behoorlijk afdoende voor 'geen kat erin ... geen kat eruit..' even zoeken op het forum, staan wel foto's van in een paar topics/fotoalbums.
Ik heb niet apart veel contact met de buren, we zeggen elkaar goeiedag, en maken soms een praatje maar dat was het.
Wat bedoel je precies met goeie afleiding voor de buurkat?
Ik ga snel eens zoeken op het forum!
Thanks