Help

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Dinky
Tijger
Tijger

Re: Help

Bericht door Dinky »

De laatste reacties zijn op bericht van Nemo 2014, tenminste die van mij wel. Dat bericht is van 10 augustus ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

De reacties van vandaag zijn op de post van Nemo2014 van vandaag. Hij/zij kiest voor 1 kitten omdat hij/zij bij familie ziet hoe kittens het samen leuk hebben. Hij/zij wil liever zelf het leuk hebben met het kitten. Maar ziet over het hoofd dat hij/zij het kitten nooit kan bieden wat een kitten-vriendje zou kunnen bieden.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Ms Maaike
Tijger
Tijger

Bericht door Ms Maaike »

Precies Mirjam en Dinie. Ik heb ook duidelijk de gebruikersnaam Nemo 2014 in mijn bericht gezet. En inderdaad, voor meelezers wel zo prettig te weten wat ze kunnen verwachten als ze zo graag een kitten willen.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Adriana

Bericht door Adriana »

oeps, had niet gezien dat nemo intussen blondiex was opgevolgd en zucht, zelfde beetje dieronvriendelijke houding..
Cerna

Bericht door Cerna »

Mijn jongste twee dames zijn ook zusjes en het klopt dat ze mij alleen nodig hebben voor hun eten. Maar wat kan ik genieten van hun spel/knokpartijen samen, hun ontdekkingstochten door het huis (in het begin), het alles van elkaar naäpen en dat is me heel wat meer waard dan een knuffelkat die bij gebrek aan beter, mij als gezelschap kiest.
Het ene zusje is ook niet zo heldhaftig, maar in het kielzog van andere zus, durft ze de hele wereld aan!
Plaats reactie