Mijn stiefvader ging de prednison halen. Heeft gelijk gevraagd of we naast plofkippen ook plofkatten kregen nu. Dat valt gelukkig mee. zei de dierenarts.
Prednoral 5 mg krijgt hij nu. Eerst 4 dagen een heel tablet, daarna 6 dagen op een halve.
Voor nu kon het allemaal geen kwaad gaf ze aan, als het op de lange termijn gebruikt ging worden gingen we kijken naar de veiligere alternatieven.
Hartproblemen zijn het niet aldus de foto.
Hij blijft zeker onder controle, wil weten dat ik niks gemist heb.
Voor nu is het doel hem eerst rustiger te krijgen van binnen. Tandjes zijn bijzaak geworden. Gevolg van de oorzaak zo gezegd.
De waardes vraag ik maandag even via de mail op en zal ik hier dan ook is neerzetten.
Wil sowieso de waardes hebben ook voor als er een keer echt spoed is en hij hier terecht komt bij de dierenarts.
Zooplus reageerde heel vlot en super netjes, ik mocht de zak brokken terugsturen.
Heb verder nog geen voedingsadvies gehad, zien wat ie gaat doen op de medicijnen. Maak de brokken op die nog in de pot zit en meng er bij Mick iets doorheen voor gevoelige katten, ook royal canin. In ieder geval goed voor de darmen zei de verpakking.
Dr is zoveel. Zie soms door de bomen het bos niet meer. Vraag me dan ook af wat allemaal nodig is en of het allemaal werkt. Katten van anderen doen het jaren goed op One van Purina en ik tref mijn 2de kat die, net als de eerste, problemen geeft. Ondanks kwalitatief goede voeding.