mittenslief schreef:ja ik vind sommige ook keihard hier reageren....ts vraagt raad en is gewoon heel open over met wat er is gebeurd, denk dat zij zich rot genoeg voelt....en een kitten blijft niet zoals een volwassen kat op 1 plaats, die gaat gewoon met de wind mee, en denkt vooral dat ze heel de wereld aan kan....het zit heel waarschijnlijk allang bij iemand anders voor de kachel
Nou dat hoop ik voor je, maar geloof het niet.
En ja, ik reageer hard en blijf hard reageren omdat ik nog steeds niets van eigen daadwerkelijke activiteit bespeur bij de topicstarter. Ik ben ook wel eens een kat kwijt geweest (gelukkig geen kitten) en was dan de hele avond aan het zoeken omdat dàt het moment is om te zoeken en wat doet topicstarter: zit op het forum en schrijft dat ze hoopt dat het kitten een nieuw huisje heeft gevonden of terugkomt. Dat kitten komt niet terug wanneer JIJ niet gaat zoeken.
Een ander vindt het ook niet want het zal zich verstoppen (al helemaal met dit weer), dus posters, Amivedi, prachtig allemaal, maar ik geloof er niet in bij een kitten van 15 weken.
chantysavina schreef:doen ik:) komt allemaal wel goed denk ik ben denk ik te snel in paniek geraakt.. nu nog hopen dat de andere kitten goed terecht is gekomen of goed terecht komt of trug komt

Uit deze zin kan ik alleen maar opmaken dat ze zich er allang bij neer heeft gelegd dat het kitten niet terugkomt.