Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden? LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Ach ik heb mijn partner net zo gek gekregen in te stemmen met een 9-de dus waar hebben we het over .
De hoofdmoot van mijn keuze om er nu weer een te nemen is dat ik het leeftijsverschil niet te groot wil. Sjaak kan misschien nog wel jaren mee, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En Rik is "al" 3,5 jaar. Nog wel zo gek als een deur overigens. En ik hoop dat hij dat nog lang mag blijven. Voor Rik zal de komst van Luuk het moeilijkst worden denk ik. Hij is immers altijd de benjamin van de groep geweest. En nu wordt hij opeens grote broer.
Mijn nichtje vind ook dat ik de lilac moet nemen. Weet niet goed de kleur van lilac. Op foto's lijkt het op de crème kleur van balou.
Wilde voordat ik Bruno uitkoos eigenlijk eerst cinnamon. Daarna chocolate en daarna blauw.
Pffff lastig.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Echt een verdunde choc kleur.
Natuurlijk is de klik belangrijk maar dat is nu nog niet te zeggen. En eerlijk is eerlijk. Ik heb al een choc dus ik wil dan liever een ander kleurtje.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Toen wij een tweede kitten gingen halen hadden we nog de keus voor een Brit van 6 maand
Het was een choc
Ik vond toen teveel geld omdat ik ook bang was datt niet goed zou gaan en dan heb je zoveel geld betaald
Achteraf had ik t kunnen doen want giz is echt enorm makkelijk..
Dus als ik ooit weer een keus heb een choc Brit oud een blauw witte:)
Maar die keus komt er niet meer... Hihi
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya