Ik kan het konijn hier rustig zonder toezicht los laten lopen. Het interesseert de katten totaal niet. Een enkele keer, wanneer ze in een dolle bui zijn, rennen ze nog wel eens voor de show achter Snowy aan, maar daar blijft het bij (misschien toch het Brits Korthaarbloed?).
Zou het met katten en konijnen misschien net zo werken als met honden en katten? Hoe vaak hoor je niet dat honden fel zijn op andermans katten, maar gek zijn op de eigen kat(ten)? Eigen volk wordt niet bejaagd, maar zo niet, dan is het een ander verhaal.
En wanneer de kat zo'n konijn echt wat wil doen helpt toezicht volgens mij ook niet want je komt altijd te laat.
kitten bij konijnen?
Re: kitten bij konijnen?
Wat leuk om te lezen dat het toch wel goed te doen is meestal. Ik dacht dus ook dat het zo werkte omdat de kat dan van in het begin gewend is dat de konijnen een deel van het gezin zijn.
Ik zou ze ook nooit alleen samen laten hoor, de konijnen zullen waarschijnlijk toch 's nachts en als we weg zijn in de ren gaan ofwel kunnen ze dan in de keuken met de deur dicht of zo.
Ik zou ze ook nooit alleen samen laten hoor, de konijnen zullen waarschijnlijk toch 's nachts en als we weg zijn in de ren gaan ofwel kunnen ze dan in de keuken met de deur dicht of zo.
Klein lief sterretje Oliver *1/10/2013 - 19/1/2014 *
Jack 14/2/2014
Jack 14/2/2014