Denken jullie even mee? Ik weet het niet meer ...
Re: Denken jullie even mee? Ik weet het niet meer ...
we lijken net een stel katten, die springen ook zo op de kast hahaha
maar nee, niet leuk als zo iemand even met zo´n opmerking komt. er hoeft er maar eentje aan het twijfelen te raken en zijn kat niet behandelen terwijl het nodig is.
maar nee, niet leuk als zo iemand even met zo´n opmerking komt. er hoeft er maar eentje aan het twijfelen te raken en zijn kat niet behandelen terwijl het nodig is.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Ja, vooral als je zijn andere berichten niet kent (waar hij in elk onderwerp zijn voer aan het promoten was, berichten zijn al verwijderd door admin) zou je het serieus kunnen gaan nemen
Natuurlijk moet je niet te snel antibiotica willen geven maar bij zo'n klein kitten met een nog niet volgroeide weerstand in combinatie met ziekte zou ik het juist wel geven om hem er doorheen te helpen.

Natuurlijk moet je niet te snel antibiotica willen geven maar bij zo'n klein kitten met een nog niet volgroeide weerstand in combinatie met ziekte zou ik het juist wel geven om hem er doorheen te helpen.
We dwalen ondertussen flink van het onderwerp af....Sorry Freya.
Maar toch:
In veel gevallen moet je wel AB gebruiken,dan heb je geen andere keus wil je de gezondheid van je kat niet nog verder in gevaar brengen.
In een eerder bericht( ander topic) heb ik gezegd dat ik geen voorstander ben van AB,tenzij absoluut noodzakelijk.
Want met onze vorige katten ging ik altijd naar een homeopathische DA die helaas niet meer werkzaam is.
Toen onze poes een tijdje geleden diarree kreeg heb ik hier om advies gevraagd over AB en of ik colloidaal zilver kon gebruiken ter vervanging van de AB.
Maar plotseling verslechterde haar toestand zo erg,ik zag haar voor mijn ogen steeds zwakker worden door de ernstige diarree.
Ik ben toen onmiddelijk met de AB-kuur begonnen want bij zilverwater duurt het te lang voordat je resultaat bereikt.En dat kon ik me niet veroorloven.
In zo'n gevallen moet je echt geen seconde meer twijfelen.
En zeker niet als je Anne's en Wendy's verhaal leest over de vreselijke gevolgen die onbehandelde niesziekte kan hebben. Te erg voor woorden.
Terug on-topic: Freya,hoe gaat het nu met je kitten?
Maar toch:
In veel gevallen moet je wel AB gebruiken,dan heb je geen andere keus wil je de gezondheid van je kat niet nog verder in gevaar brengen.
In een eerder bericht( ander topic) heb ik gezegd dat ik geen voorstander ben van AB,tenzij absoluut noodzakelijk.
Want met onze vorige katten ging ik altijd naar een homeopathische DA die helaas niet meer werkzaam is.
Toen onze poes een tijdje geleden diarree kreeg heb ik hier om advies gevraagd over AB en of ik colloidaal zilver kon gebruiken ter vervanging van de AB.
Maar plotseling verslechterde haar toestand zo erg,ik zag haar voor mijn ogen steeds zwakker worden door de ernstige diarree.
Ik ben toen onmiddelijk met de AB-kuur begonnen want bij zilverwater duurt het te lang voordat je resultaat bereikt.En dat kon ik me niet veroorloven.
In zo'n gevallen moet je echt geen seconde meer twijfelen.
En zeker niet als je Anne's en Wendy's verhaal leest over de vreselijke gevolgen die onbehandelde niesziekte kan hebben. Te erg voor woorden.
Terug on-topic: Freya,hoe gaat het nu met je kitten?
dankjewel voor de interesse
en voor alle duidelijkheid: ik ben ook niet echt een fan van te veel medicijnen, maar als je zo'n kleintje van negen weken op een kussen ziet liggen, te zwak om het kopje op te tillen, dan moet er echt iets gebeuren hoor
maar ter zake: Miep doet het op dit moment heel erg goed
... ze is natuurlijk nog onder de invloed van de injectie met pijnstiller - koortswerend middel die ze van de dierenarts kreeg, maar ze loopt opnieuw rond in huis, speelt, eet, min of meer zoals normaal dus ... misschien slaapt ze nog iets meer dan anders
die injectie zou 48 uur werken, dus morgen wordt het effe spannend om te zien of de koorts weg blijft en of de algemene toestand zo goed blijft
dus blijven duimen alsjeblieft
en voor alle duidelijkheid: ik ben ook niet echt een fan van te veel medicijnen, maar als je zo'n kleintje van negen weken op een kussen ziet liggen, te zwak om het kopje op te tillen, dan moet er echt iets gebeuren hoor
maar ter zake: Miep doet het op dit moment heel erg goed

die injectie zou 48 uur werken, dus morgen wordt het effe spannend om te zien of de koorts weg blijft en of de algemene toestand zo goed blijft
dus blijven duimen alsjeblieft

Fijn dat er zo'n vooruitgang in zit
Duimen blijven draaien voor Miep

Duimen blijven draaien voor Miep

Ik blijf ook duimen voor dat kleine hummeltje !
Goed om te horen dat Miep weer eet en speelt, hopelijk blijft dat ook zo.Beterschap voor je kleine meisje en hou ons op de hoogte hè.
Goed om te horen dat Miep weer eet en speelt, hopelijk blijft dat ook zo.Beterschap voor je kleine meisje en hou ons op de hoogte hè.

Gelukkig gaat het beter met Miep! 

Meow is like aloha - it can mean anything ~
Goed om te horen dat het wat beter gaat met Miep! We duimen voor haar!
- eveline1982
- Tijger
Fijn om te horen dat het beter gaat. Natuurlijk is ab niet perfect voor zo een ukkie, maar zonder redden ze het zowiezo niet als ze er koorts bij krijgen en het op de gewrichten of de hersentjes slaat. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden....Hopen dat ze er snel weer helemaal is
De duimen draaien mee op volle toeren!

The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
- BloemTetsu
- Tijger
Gelukkig gaat het wat beter met Miep.
De duimen draaien hier!
De duimen draaien hier!
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees