kitten overschot in asiel

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Cerna

Re: kitten overschot in asiel

Bericht door Cerna »

Ik zou het ook wel willen en heb er in principe wel de ruimte voor (even huis verbouwen), maar ik kan het emotioneel niet. Ik hecht me veel te snel en weet nu al dat wanneer ik kittens intensief zou moeten verzorgen en daarna afscheid moet nemen of dat er eentje overlijdt, ik dat niet trek.

Maar, ik neem mijn petje af voor al die mensen die het wel kunnen en doen :eclap:
En die onverschillige mensen die hun katten maar ongecastreerd laten rondlopen die zou ik het liefst :pdtdrv:
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: kitten overschot in asiel

Bericht door castratenkoor »

Net als Annet zou ik het niet kunnen. Wat ik opvang en opkalefater dat blijft bij mij. Ik heb hier de nodige ooit hulpeloze en uitzichtloze projectjes rondlopen. Ik hou zielsveel van wat ik verzorg. Ik zou dat niet kunnen laten gaan.

ja al die gekken die voor de leuk nestjes laten komen of uit slordigheid of wat voor ***smoes dan ook. Daar mogen ze mee doen wat Annet in gedachten heeft. Als je ook maar een greintje verantwoordelijkheidsgevoel hebt dan doe je dat niet.
Daar komt nu de crisis bij, veel mensen raken hun baan kwijt. Op mijn werk dagelijks te maken met mensen die hun dierenartsnota's niet kunnen betalen.
Zullen daardoor weer veel katten niet gecastreerd worden met alle gevolgen van dien.
Ik vind dat toch geen excuus, ongecastreerd kun je ze ook binnenhouden......
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Plaats reactie