Zelf dacht ik inderdaad in een topic uit 2010 al de naam renalzin te hebben gelezen, maar kennelijk is het (nog) niet bij elke DA bekend ofzo. Goede tip in ieder geval, vooral omdat Odin zo'n "moeilijke" eter is en helemaal als er dus iets "mis" is met zijn eten.
Ik denk dat wij sowieso Odin elke week of elke twee weken laten testen als hij nog lang mee gaat, puur voor ons eigen gevoel en om zeker te weten dat het de goede kant op blijft gaan. Is het naast Renazal wel verstandig om ipakitine te blijven gebruiken voor de binding van eiwitten/ fosfor, mocht hij het nierdieet van Beaphar niet gaan pakken? Dat van benekor was wat ik had gelezen, niet van de DA, maar die gaf aan dat het dezelfde "familie" was qua medicatie

Wat betreft de Fortekor, hij kreeg maar 1 tablet per dag, maar dit was wel aan het begin van de dag. Dit had dus misschien beter 2 x een half kunnen zijn?
De verhalen van katten met hoge nierwaardes die toch nog een goed leven hebben doen inderdaad goede moed toe, maar in mijn achterhoofd ben ik bang dat het nog maar twee weken zal duren.