Welke kleur is dit?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Cerna

Re: Welke kleur is dit?

Bericht door Cerna »

Nee hoor, beslist geen Brit.
Wel die foto van de moeder maar die is van Brittenbolletje en niet van topicstarter. Eerste drie foto's: oren te groot voor een Brit, snuit te lang, pootjes te dun, ogen lijken groen te worden en dat is dus ook niet Brits want chocolate heeft oranje ogen.
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Welke kleur is dit?

Bericht door eveline1982 »

Grote oren, spits snuitje, ik zeg, heel ver oosters/siamees :) wel een poepie hoor.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Shae
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jun 2013 02:01

Re: Welke kleur is dit?

Bericht door Shae »

Sorry voor de late reactie, die foto van moederkat is niet van mij ;p die had een andere forumgebruiker gepost als voorbeeld. Ik vind m'n kitten soms ook wel wat van een havanna of siamees weg hebben. Maar haar moeder is gewoon htk, een zwarte. En de vader was onbekend, maar ze dachten een bruine pers, want die liep in de buurt rond. Niet dat ze ook maar iets weg heeft van een pers. Ach ja, gewoon een htk :)

Haar ogen gaan inmiddels wel naar het geel bruinig, wat ik wel jammer vind, ze had zulke mooie groene :s Maar ach, dit past ook wel weer haha.

En ja, ze heeft grote oren inderdaad hahaha, vond ik ook al. Zal binnenkort eens een nieuwe foto posten :)
Plaats reactie