Bolle onder weg naar het dak, dacht-ie..
je bedoelt zoiets?
k zal in mijn fotoalbum ff kijken op welke bladzijdes nog meer van dit gesport staat..
en ze hebben mijn vorige net doorgebeten en liepen toen aan de buitenkant over de balustrade 5-hoog en gelukkig was ik thuis....
je mag toch niet boren? anders zou je de hardhouten latten boven en onder met schroeven in het beton kunnen verankeren. (zou ik denk ik toch doen en bij vertrek de gaatjes weer keurig dichtplamuren..)
dus spanstangen verticaal tussen plafond en vloer klemmen en daar de latten tussen.
maar er zijn bedrijven die een tijdelijke constructie kunnen maken..
kijk op het forum - zoekfunctie rechtsboven - naar dat onderwerp want er staan tig tips en adressen en foto's hoe je balkons kunt beveligen op de site
nog even naar de balkon foto's gekeken.. je kunt de ruimte onder de bovenste stang van de borstwering met grof gaas dichtmaken en dan de onderkant van het net met tieribs aan de bovenste stang bevestigen/spannen - als het boven goed en vast zit. dan heb je alleen pak m beet 10 gaatjes in het plafond van je balkon...
en je zult aan de zijkant toch ook vast moeten zetten.
overigens helemaal afhankelijk van de wildheid van je katzel maar je kunt op die hoogte geen risico nemen denk ik..