Irith schreef:en mocht ik een keer een normale vraag hebben, dan weet ik dit forum te vinden.
het daglicht niet kon verdragen???

je bent er kennelijk van overtuigd dat jullie een tamelijk unieke kat hebben..
maar hier op het forum weten we dat alle katten uniek zijn, in gedrag, stofwisseling en zo enzo..
daarom houden we ook zo zielsveel van ze..
hij telt echt niet, heus niet maar als jij graag wilt blijven vinden dat hij kan tellen.. vooruit!
dat is zoiets als jumping to conclusions.. hij laat een paar stukjes liggen dùs kan hij tellen..
eerste quote
als mensen een normale vraag hebben dan is het altijd heel aardig als ze zich eerst bij de betreffende topics inlezen. dan volgt het antwoord doorgaans vanzelf want dat is al heel erg vaak gegeven..
'handjes zitten' .. soms, heel soms bij heel erg hilarische teksten/berichten kan ik het niet laten en moet ik alle mogelijke moeite doen om teksten binnen te houden en de uitdrukking daarvoor op dit forum is 'op je handjes gaan zitten' en dat ga ik nu maar weer doen, hihi hi
tweede quote: daglicht verdragen is denk ik niet de juiste uitdrukking. niet alle topic starters hebben even veel gevoel voor humor en ik heb de afgelopen tigduizend berichten afgeleerd om dat te testen....
waarom beantwoord jij mìjn vragen eigenlijk niet?
nou, doei hoor