Ja, ik kon wel huilen van geluk toen ze het zei! En nu inderdaad gewoon ervoor zorgen dat hij een lekker comfortabel leven heeft, zonder pijn.
Ik ben wel nog zenuwachtig, hoor. Zal pas gerust zijn als hij terug thuis is!
Wat die warme plekjes betreft: we hebben hier een speksteenkachel, dus die geeft erg veel warmte. Onze andere kat, Osiris, gaat altijd achter die kachel liggen (Oosters Korthaar en nogal een koukleum

). Azraël heeft een deken en een kussen liggen op de zetel vlak naast de kachel, maar wat dacht je? Hij gaat altijd in de andere zetel liggen, naast het raam!

Misschien moet ik daar wat extra dekens leggen?
Ik had ook al gedacht om hem, als we niet thuis zijn en 's nachts, in één kamer te houden, om te voorkomen dat hij de trap te veel op en af gaat. Ons bureau zou ideaal zijn, denk ik. Is vlak naast onze slaapkamer, ik kan er naast de verwarming nog een zachte matras met dekens leggen, er staat nu al een kattenbak en eten en drinken is er ook zo bijgezet. Zou dit een idee zijn, of is dat hem te veel beperken?
O ja, wij hebben een infraroodlamp hier, maar ik veronderstel dat dat niet goed is voor hem. Ik weet alleszins dat ik er zelf ook niet te lang mag onder zitten.
Bedankt voor de tip met het washandje!!