Poes is ziek ook dierenarts geen flauw idee
Re: Poes is ziek ook dierenarts geen flauw idee
O ok ja de dierenarts had gezegd dat het wel raar was dat ze niet krols is geweest nog,
De dierenarts zou inderdaad een echo gaan maken als het niet beter zou gaan dus dat is wel fijn!
Temperatuur was in orde
De dierenarts zou inderdaad een echo gaan maken als het niet beter zou gaan dus dat is wel fijn!
Temperatuur was in orde
groetjes van Milou, Babs en Bailey
-
- Tijger
Nee hoor dat is niet raar, dat ze nog niet krols is geweest. Als het haar tijd niet is om krols te zijn hoeft dat ook niet. Ik had een poes die is het alleen in het najaar. In het najaar kreeg ze kittens daarna 1 of 2 keer een pil erin en daarna niet meer krols tot na jaar. Zo heb ik meer poezen lopen. Niet alle poezen zijn gewoon hele jaar door krols. Gelukkig maar.
Waarom ga je niet te raden bij een andere da? niet dat jou da niet weet wat hij moet doen. maar meer dat een andere da weer net anders kijkt en wat anders doet.
Waarom ga je niet te raden bij een andere da? niet dat jou da niet weet wat hij moet doen. maar meer dat een andere da weer net anders kijkt en wat anders doet.
Oke Oke
Ja dat wist ik ook niet maar bedankt
Ja ik denk dat ik dat maar ga doen,misschien eerst een echo en als daar ook niets uit komt ga ik naar een andere,
Wil nu ook wel weten wat het is en wat ik moet doen
En het word tijd dat Babs aan komt!!
Dus weet niet of jullie daar eventueel tips voor hebben?
Ja dat wist ik ook niet maar bedankt
Ja ik denk dat ik dat maar ga doen,misschien eerst een echo en als daar ook niets uit komt ga ik naar een andere,
Wil nu ook wel weten wat het is en wat ik moet doen
En het word tijd dat Babs aan komt!!
Dus weet niet of jullie daar eventueel tips voor hebben?
-
- Tijger
Ik denk dat zo lang er niet achterhaald word wat er mis is met haar ze ook niet echt gaat aankomen. Hills AD extra bijvoeren desnoods onder dwang met spuitje. je kan het mengen emt water en dan opzuigen met spuitje en dan wel 10 ml per keer een paar keer per dag....
maar belangrijker is, ze moet eerst beter worden. Dan gaat aankomen ook makkelijker.
Heeft ze wel Ab gehad al eens? Zo nee kan daar ook mee gestart worden. Als kitten toch niet bij haar drinkt zou ik toch starten met clavubactin of zo.
maar belangrijker is, ze moet eerst beter worden. Dan gaat aankomen ook makkelijker.
Heeft ze wel Ab gehad al eens? Zo nee kan daar ook mee gestart worden. Als kitten toch niet bij haar drinkt zou ik toch starten met clavubactin of zo.
Ja ze heeft nu vlees dat is net zo iets als dat ad
Dat eet ze wel goed
En dat krijgt ze nu vanaf vorige week twee x per dag
Ik ga morgen de dierenarts bellen en even aankaarten wat ik hier gehoord heb!
Ontzettend bedankt voor de reacties en ik zal morgen even laten weten wat de dierenarts zei en wat de plannen zijn!
Slaap lekker (alvast)
Dat eet ze wel goed
En dat krijgt ze nu vanaf vorige week twee x per dag
Ik ga morgen de dierenarts bellen en even aankaarten wat ik hier gehoord heb!
Ontzettend bedankt voor de reacties en ik zal morgen even laten weten wat de dierenarts zei en wat de plannen zijn!
Slaap lekker (alvast)
-
- Tijger
Ja ik zou het zeer fijn vinden als je even laat weten hoe jou da er over denkt. Als het voor jou geen tevreden gevoel geeft wat je DA zegt, vraag een second opinion aan een andere dierenarts. die niet met de jouwe omgaat zeg maar. Die is zeg maar dan open minded. Wil wel eens helpen..
Voor nu ook jij slaap lekker.
Voor nu ook jij slaap lekker.
Oke thanks!
Ik laat het zodra ik ze heb gesproken weten!
Nogmaals bedankt voor de reacties en adviezen!
Ik laat het zodra ik ze heb gesproken weten!
Nogmaals bedankt voor de reacties en adviezen!
er is nog iets waarover je zou moeten nadenken en dat is de moeder/dochter relatie.
dat gaat niet goed schrijf je en het is de natuur dat moeder van haar kittens af wil.. het leeftijdsverschil is vrij groot voor het kitten om nog te ravotten en bij haar moeder krijgt ze nul op rekest want die heeft geen zin in adhd-gedrag.. en dat resulteert in constant stress bij de moeder en kan en ik zeg niet zal, maar kan gedragsproblemen bij het kitten gaan opleveren. en verveling en sloopgedrag..
dat gaat niet goed schrijf je en het is de natuur dat moeder van haar kittens af wil.. het leeftijdsverschil is vrij groot voor het kitten om nog te ravotten en bij haar moeder krijgt ze nul op rekest want die heeft geen zin in adhd-gedrag.. en dat resulteert in constant stress bij de moeder en kan en ik zeg niet zal, maar kan gedragsproblemen bij het kitten gaan opleveren. en verveling en sloopgedrag..
Ik snap wat je bedoelt,
Alleen de kitten is echt ontzettend lief.
We hebben ook nog een puppy en daar speelt ze af en toe mee
En ik speel ook veel met haar dus ik ga ervan uit dat het goed komt
De kitten is heel lief
En Babs en de kitten spelen niet maar soms liggen ze wel samen op de stoel
Toen Babs zich beter voelde speelde ze soms wel met de kitten, bailey
Ik denk als Babs weer de oude is het wel goed komt
Alleen de kitten is echt ontzettend lief.
We hebben ook nog een puppy en daar speelt ze af en toe mee
En ik speel ook veel met haar dus ik ga ervan uit dat het goed komt
De kitten is heel lief
En Babs en de kitten spelen niet maar soms liggen ze wel samen op de stoel
Toen Babs zich beter voelde speelde ze soms wel met de kitten, bailey

Ik denk als Babs weer de oude is het wel goed komt
-
- Tijger
Hier is dat ook zo hoor. Hier blijft er ook wel eens een kitten als ik een nest heb. Moeders spelen dan ook vaak niet met de kitten als het ouder word en ik heb geen problemen ondervonden qua gedrags problemen... Maar dan praat ik over mijn situatie natuurlijk en ik heb verschillende leeftijdsklasse qua dieren hier lopen... Dat helpt ook...
Oke
Ja ik denk opzich dat het wel goed moet komen qua gedragsproblemen
Ik heb nu nog nergens last van
De kitten vind het naar maar idee niet zo erg
Ook omdat de pup er is en ze vermaakt zich zelf heel goed
Het is een leuk beestje
Maar het is iets om in de toekomst in de gaten te houden!
Ik ga er vanuit dat als Babs weer de oude is, tenminste weer beter is het goed zal gaan.
Ja ik denk opzich dat het wel goed moet komen qua gedragsproblemen
Ik heb nu nog nergens last van
De kitten vind het naar maar idee niet zo erg
Ook omdat de pup er is en ze vermaakt zich zelf heel goed
Het is een leuk beestje
Maar het is iets om in de toekomst in de gaten te houden!
Ik ga er vanuit dat als Babs weer de oude is, tenminste weer beter is het goed zal gaan.

Hoi hoi
Nou ik heb net de dierenarts gesproken,
Uitgelegd hoe het nu met Babs gaat, ook heb ik gezegd wat ik hier allemaal voorbij heb horen komen.
Ze zei me dat een echo wel een goed idee was
En ze had het al eerder over giardia (of zoiets)
Daarvoor kan Babs medicijnen krijgen dat is ook niet schadelijk als ze het eventueel niet heeft.
Maar morgen heb ik een afspraak om 2 uur dus hopelijk weet ik daarna meer
Dan word er ook een echo gemaakt,
Dus ben benieuwd
Nou ik heb net de dierenarts gesproken,
Uitgelegd hoe het nu met Babs gaat, ook heb ik gezegd wat ik hier allemaal voorbij heb horen komen.
Ze zei me dat een echo wel een goed idee was
En ze had het al eerder over giardia (of zoiets)
Daarvoor kan Babs medicijnen krijgen dat is ook niet schadelijk als ze het eventueel niet heeft.
Maar morgen heb ik een afspraak om 2 uur dus hopelijk weet ik daarna meer
Dan word er ook een echo gemaakt,
Dus ben benieuwd
-
- Tijger
Giardia zou ik wel eerst op testen. Iets erin doen als je niet zeker weten is wel een aanslag op het lichaam. Ik zou het minimaal 2 keer laten testen omdat er vaak ook wel eens niks uit komt en later weer wel. Maar ik heb geen ervaringen met Giardia ik denk anderen weer wel.
Ik zou inderdaad die echo laten doen. ik ben benieuwd wat daar uit komt. Gelukkig zo te lezen staat jou dierenarts wel open voor suggesties
Ik zou inderdaad die echo laten doen. ik ben benieuwd wat daar uit komt. Gelukkig zo te lezen staat jou dierenarts wel open voor suggesties

Ja ze zijn wel aardig en medelevend daar gelukkig
Ik moest voor die giardia test ontlasting meenemen maar doordat de bailey en Babs beide op de zelfde bak altijd gaan en ik niet de hele dag achter Babs aan kan lopen als ze naar de bak gaat is dat erg moeilijk!
Ik wacht denk ik morgen even af .
Ik weet het anders ook niet

Ik moest voor die giardia test ontlasting meenemen maar doordat de bailey en Babs beide op de zelfde bak altijd gaan en ik niet de hele dag achter Babs aan kan lopen als ze naar de bak gaat is dat erg moeilijk!
Ik wacht denk ik morgen even af .
Ik weet het anders ook niet
-
- Tijger
Waarom zet je ze niet even gescheiden? Zodra Babs gepoept heeft kunnen ze toch weer samen? Of heb je maar 1 kattenbak