Poes met keelontsteking, iemand ervaring.

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
SimbaAngel
Huiskat
Huiskat

Re: Poes met keelontsteking, iemand ervaring.

Bericht door SimbaAngel »

Hoi,

Al een poos geleden, maar ik wil toch even doorgeven dat Angel geen keel ontsteking had, maar een tumor in haar hals.
Deze groeide heel langzaam, maar werd wel steeds groter.
Angel heeft nog wel een goede periode gehad. Uiteindelijk in april ging ze heel snel achteruit.
Ze heeft toch een paar weken weer zelf gegeten en voor zichzelf gezorgd, maar half april kon ze het allemaal niet meer.
Het eten en drinken lukte niet echt. Ze werd steeds schever, weer een aantal dagen later raakte ze zelfs verlamd aan haar rechterkant.
Op 22 april heb ik besloten dat we hard genoeg hebben gevochten, maar dat het mooi was geweest. Angel was het aller belangrijkste dat er voor mij was en houden van is ook loslaten en dat was nu het geval. Het was goed zo.
In overleg met de dierenarts is Angel laat in de middag op 22 april thuis op schoot, op de bank in alle rust in geslapen.

Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor zijn of haar advies en medeleven.
Plaats reactie