Doe je goed. Snap dat je lekker van het weekend feest wilt vieren met je vriend! Er is vast wel iemand die even wil komen kijken . Alvast een fijn weekend straks
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Thuis blijven is voor je kat altijd het beste, maar soms kan dat niet. Vroeger heb ik mijn eerste kat veel meegenomen in de trein, een reis van 3 uur. Ik had een stevige reismand voor de veiligheid. Het deurtje liet ik open in de trein, maar de kat droeg wel een tuigje met riempje om ontsnappen tegen te gaan. Ik dekte de mand van boven af met een handdoek of dekentje, want in een erg open mand voelt een kat zich gauw bedreigd. De mand was voor haar een veilige, vertrouwde plek in de vreemde omgeving. Eenmaal thuis bij mijn ouders stapte ze rustig de mand uit. Ze was daar helemaal gewend, omdat ze zo vaak meeging. Neem als je gaat reizen altijd een verschoning voor de mand mee, want een "ongelukje" onderweg is altijd mogelijk.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)