2 kittens vervoeren met de trein..

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Re: 2 kittens vervoeren met de trein..

Bericht door Brittenbolletje »

Ik zou ze lekker thuis laten. Ze kunnen best een weekendje alleen blijven genoeg eten drinken enz enz. vind het wel erg veel stress voor de kleintjes.

en als het je lukt om een vriendin te vragen is helemaal ideaal :-P
Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

strak plan!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
eveline1982
Tijger
Tijger

Bericht door eveline1982 »

Doe je goed. Snap dat je lekker van het weekend feest wilt vieren met je vriend! Er is vast wel iemand die even wil komen kijken :) . Alvast een fijn weekend straks :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Misslerona
Huiskat
Huiskat

Bericht door Misslerona »

Een hele lieve vriendin wil even de oogjes in het zeil houden voor me dus gelukkig hebben de poesjes dit weekend geen gestress voor zich liggen...

Dankjewel, denk toch dat het een fijner weekend word nu een vriendin kan opletten:)
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Wat een fijne vriendin :D
Lijkt me een veel betere oplossing dan 2,5 uur reizen naar een onbekende omgeving ;)
Veel plezier!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Sifra
Tijger
Tijger

Bericht door Sifra »

Thuis blijven is voor je kat altijd het beste, maar soms kan dat niet. Vroeger heb ik mijn eerste kat veel meegenomen in de trein, een reis van 3 uur. Ik had een stevige reismand voor de veiligheid. Het deurtje liet ik open in de trein, maar de kat droeg wel een tuigje met riempje om ontsnappen tegen te gaan. Ik dekte de mand van boven af met een handdoek of dekentje, want in een erg open mand voelt een kat zich gauw bedreigd. De mand was voor haar een veilige, vertrouwde plek in de vreemde omgeving. Eenmaal thuis bij mijn ouders stapte ze rustig de mand uit. Ze was daar helemaal gewend, omdat ze zo vaak meeging. Neem als je gaat reizen altijd een verschoning voor de mand mee, want een "ongelukje" onderweg is altijd mogelijk.
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Plaats reactie