kat wil altijd mee naar de wc
- Ilovesiamesecats
- Panter
Re: kat wil altijd mee naar de wc
Die 3 hier willen dus de hele dag echt overal bij zijn: wc - douche - koken - wassen - slapen - de schuur. Zelfs als ze diep liggen te slapen en ik de kamer uit sluip staan ze al snel bij de deur te miauwen
Maar ja dat weet je als je aan Siamezen begint...

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
- Rosalie123
- Huiskat
Bagheera is ook zo'n toiletbezoekster. En ook de badkamer is leuk! Lekker met het douchegordijn spelen, van de vloer drinken, en vooral wattenstaafjes pikken en door het hele huis verspreiden 

Groetjes,
Rosalie & Bagheera (*fotoalbum*)
Rosalie & Bagheera (*fotoalbum*)
(pas op met wattenstaafjes, levensgevaarlijk)
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Inderdaad. Mijn broer had ook een paar Siamezen. Volgens mij keken ze zelfs mee in de tv-gids om te beslissen naar welk tv-programma er gekeken zou worden. Ik vond ze schitterend en reuze lief, maar ik zou er niet tegen kunnen.Ilovesiamesecats schreef:Die 3 hier willen dus de hele dag echt overal bij zijn: wc - douche - koken - wassen - slapen - de schuur. Zelfs als ze diep liggen te slapen en ik de kamer uit sluip staan ze al snel bij de deur te miauwenMaar ja dat weet je als je aan Siamezen begint...

A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Dat klinkt allemaal zo bekend Haha in mijn badkamer is ook niets veilig. Bandit doet zn naam eer aan en jat altijd de dopjes van mn lenzenvloeistof hihi
Love my cats Bandit en Smokey 

Bella doet dat ook altijd. Als ik of mijn vriend overdag of 's nachts naar het toilet gaan rent ze achter je aan en begint ze te spinnen, te kroelen en kopjes te geven. Heel vreemd maar het is zo te lezen heel normaal haha.
ja hoor mijne ook. hij kwam nooit bij mij op schoot liggen maar na mijn darm operatie komt ie altijd op schoot liggen als ik op de wc de grote boodschap doe
ook echt alleen dan bij gewoon plassen laat ie me met rust
2 kittens hier, moeten ook mee. En mijn vorige katten ook. Geen idee waarom, maar gezellig is het wel 
Mama van Knox Elfi
(Knox, m) en Knikita Loki
(Knikita, v)
"Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt"
Shiva, Allstar, Amor
Fotoalbum
Fotoalbum