Kitten op studentenkamer?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: Kitten op studentenkamer?

Bericht door castratenkoor »

Je zegt dat je het prima vindt dat ze aan je vloerbedekking krabt. Omdat er binnenkort toch nieuwe komt. Maar je katje is dan helemaal gewend zo en daar te krabben. Zal dat aan de nieuwe vloerbedekking dus ook gaan doen. Is heel verwarrend voor haar als het dan opeens niet meer mag.....
verstandig dat je informatie inwint over de dierenartskosten.

Ik zou je aan willen raden een speciale rekening voor haar te openen en daar elke maand automatisch een x - bedrag op te laten zetten. Ze spaar je langzaamaan voor zowel voorziene als onvoorziene kosten.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Gabriella van Dijk
Lynx
Lynx

Bericht door Gabriella van Dijk »

@castratenkoor; ze krijgt hierna zeil, dat schreef ze in haar berichtje... Mij katten hebben nog nooit aan zeil gekrabbeld, dus hoewel mijn gedachten direct dezelfde kant op gingen als bij jou, las ik bij het teruglezen dat ze voor een ander soort vloerbedekking gaat en dat ze dan een krabpaal koopt.
Sientje, Heilige Birmaan, 10-11-2010
Saartje, 1/2 Heilige Birmaan, 31-07-2012
Sammie, 1/2 Heilige Birmaan, 31-07-2012
Gabriella van Dijk
Lynx
Lynx

Bericht door Gabriella van Dijk »

Oh en nog iets; ik heb een heleboel leuke speeltjes, katten-hangmandje-voor-aan-de-radiator, voerbakjes, een krabpaal en dergelijke over. Mocht je interesse hebben dan kan je dat bij me op komen halen. Ik woon net onder Utrecht.
Sientje, Heilige Birmaan, 10-11-2010
Saartje, 1/2 Heilige Birmaan, 31-07-2012
Sammie, 1/2 Heilige Birmaan, 31-07-2012
Anouk2111
Kitten

Bericht door Anouk2111 »

Adriana schreef:wat ik intussen nog bedacht is dat je langs het asiel in Nijmegen kunt gaan en de situatie daar uitleggen.
stel dat je dit hummeltje toch overweegt bij je te houden dan zou je, gezien je financ situatie, missch gebruik kunnen maken van hun dierenarts (castratie, entingen, ontwormen) en ook voer een tijdje goedkoper via hen kunnen kopen.. maar ik weet niet hoe soepel ze zijn..
uiteindelijk scheelt het hun weer een opvangkitten en ze zullen er al zat hebben ..

en missch is er een dierenarts in de buurt die je voorlopig even wil matsen..
Bedankt voor de tip! Ik heb ondertussen even 4 dierenartsen gemaild en de prijzen liggen allemaal vrij dicht bij elkaar.. Ik heb ook maar even geinformeerd of ik misschien in termijnen kan betalen, dat zou al een stuk makkelijker zijn!

Ook heb ik het asiel gemaild of zij nog ideeën hebben hoe ik het het beste aan kan pakken en wat de mogelijkheden zijn als het mij echt niet lukt.
Gabriella van Dijk schreef:Top meisje dat je het diertje hebt opgevangen! Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan! Alle tips en tricks heb je hier al te horen gekregen, dus daar heb ik geen nieuws. Succes met deze onderneming en misschien toch even Amivedi bellen of niemand een katje mist?
Thanks! Eindelijk iemand die positief denkt, dat had ik wel even nodig na al die 'zielig' en 'ja-maar-wat-als' berichten ;p (hoewel die ook terecht zijn hoor, maar niet altijd even opbeurend..)
Gabriella van Dijk schreef:Oh en nog iets; ik heb een heleboel leuke speeltjes, katten-hangmandje-voor-aan-de-radiator, voerbakjes, een krabpaal en dergelijke over. Mocht je interesse hebben dan kan je dat bij me op komen halen. Ik woon net onder Utrecht.
Okee, ja ik reis in het weekend gratis met de trein dus misschien dat ik volgend weekend wel even langs kan komen :) Ik ga er eerst nog even heeeeel goed over nadenken en ik wil eigenlijk dit weekend zeker weten of ik haar houd of niet. Maar echt bedankt!!
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

uhmmm dan vind ik gipsy leuker als lam hoor hahaha
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie