Dawn heeft nu een maatje..

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5504
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Dawn heeft nu een maatje..

Bericht door nellebel »

ik bind een van mijn katten ook wel eens zielig, maar heb hier ook geleerd, niet mee bemoeien. zolang er geen bloed vloeit en geen gekrijd is moeten ze deze zaken zelf uitzoeken.
ik ken het wel, toen ik flippie had en sjefke erbij nam.... liefde op het eerste gezicht maar toc hmerkte ik dat flippie anders werd naar ons toe. dit trok heel snel bij. ik denk dat het vooral is dat je er zelf iets achter zoekt. mij viel ineens op dat flippie een keer niet bij ons kwam liggen en ik meteen denken oh nou is ze boos op me. terwijl dat ws grote onzin was.
dawn moet inderdaad niet het gevoel krijgen dat je haar gaat straffen voor het spelen. katten weten heel goed hoe ver ze kunnen gaan hoor. en hier leert je kitten ook veel van hoor. hij moet ook zijn grenzen kennen.
wanneer komen de foto's? ben wel benieuwd naar je kereltje
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie