Speeltjes in bakje water

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
BloemTetsu
Tijger
Tijger

Re: Speeltjes in bakje water

Bericht door BloemTetsu »

Bloem deed het in het begin ook vaak. Waarom, geen idee. Nu ze naar buiten kan, gebeurt het overigens niet meer.
Wel roert ze het water met haar poot voordat ze drinkt.

Ik heb weleens geprobeerd om alle speeltjes in een doos te leggen om te kijken welke speeltje ze eruit viste. Maar nee hoor, alles bleef in de doos.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
lidewij020
Panter
Panter

Bericht door lidewij020 »

Ik denk ook dat ze het soms leuk vinden om het spelen voor zichzelf wat uitdagender te maken. Onze kat gooit zijn speeltje regelmatig in de tas van het bezoek. En dan lekker hengelen en grabbelen in die tas. Ik merk ook dat als ik zijn speeltje weggooi, dat hij het spannender vindt als het ergens achter/op/onder/tussen of in belandt. Als het gewoon op de grond valt waar hij het kan zien is het totaal niet interessant meer.
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
Ms Maaike
Tijger
Tijger

Bericht door Ms Maaike »

Hier dezelfde ervaring wat betreft uitdaging. Alleen belandt hier niks in hun fonteintje.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Plaats reactie