Oudere speelse kat en kittens

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Synemios
Tijger
Tijger

Re: oudere speelse kat en kittens

Bericht door Synemios »

ik zie bij alles je mag niet :(
heb al andere browser geprobeerd maar in andere albums kan ik ook geen berichten plaatsen.

Je moet lid zijn van een gebruikersgroep dus dat heb ik even aangevraagd.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Chiquita98
Tijger
Tijger

Bericht door Chiquita98 »

Ohh wat zou dat leuk zijn als je de 2 opvang kittens in huis kan nemen. Ik heb de foto's net toevallig bekeken en zag dat je al actie ondernomen hebt. Weet je het maakt niet uit als je snel weer andere katten erbij neemt. Mijn chiquita is in december overleden en in januari had ik Caya er alweer bij. Het voelde heel goed. Het rouwen om Nero zal echt nog niet verdwijnen, maar de voorpret van weer nieuwe poezels zal je zeker gaan helpen in je rouwproces. Nero zal nooit vergeten worden!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Synemios
Tijger
Tijger

Bericht door Synemios »

Nee Nero vergeten zal nooit gebeuren.
Maar te lang wachten zou voor Oscar niet goed zijn.
Oscar is eigenlijk nog nooit een dag zonder andere katten geweest, hij blijft nu ook maar een beetje in zijn mandje liggen, en als ik dan naar hem toe ga, komt ie bij me, staartje omhoog en wil hij kroelen of spelen.
Maar ik merk wel dat hij dit niet zo leuk vind, ik geef hem alle aandacht en liefde die ik kan geven, maar ik ben nu eenmaal geen kat ;)
hoewel.......
Groetjes, Denise
Chiquita98
Tijger
Tijger

Leuk voor Oscar dat ie 2 speelkameraadjes erbij krijgt. In het begin zal ie het misschien niet waarderen, maar daarna zal het vast helemaal goed komen. Zeker omdat je 2 kleintjes erbij neemt. Zal het topic blijven volgen en ben benieuwd.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Mirjam86
Cheetah
Cheetah

Bericht door Mirjam86 »

Ja ik geloof dat je eerst een aantal (10?) berichten in de categorie 'Alles over de kat' geplaatst moet hebben voor je kan reageren op albums..
Hier draaien de duimen ;)
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Sunnetje
Poema
Poema

Bericht door Sunnetje »

Dank je wel voor het tippen Valerie! :grin:

We hebben nu PB contact, dus duimen maar :)

Zou natuurlijk wel erg leuk zijn als het zou lukken en dat we ze dan ook hier kunnen blijven volgen :grin:
Pinto* 12/07/2006 - 03/09/2010
Dino* ?/09/2011 - 19/11/2011
Dizzy* 17/07/2008 - 22/04/2014

*~~ Rust zacht, mijn lieverds~~*
Synemios
Tijger
Tijger

Bericht door Synemios »

Je moet minimaal 10 berichten hebben die had ik dus wel, maar wat ik over het hoofd had gezien was dat je bij een bepaalde gebruikersgroep gezet moest worden, dus dat heb ik even aangevraagd en toen werd het heel snel opgelost :)
Ik heb me helemaal ingelezen over Luna en Suzie en als het door gaat blijven ze ook zo heten.
Mijn vriend vroeg wel of ik zeker wist of ik het aankon maar dat antwoord is duidelijk ja.
Natuurlijk ben ik verdrietig maar ik heb genoeg ruimte in mijn hart en huis voor deze 2 lieverds.
Daarbij het is echt veel te stil nu, wat leven in de brouwerij, weer iets om handen hebben is voor mij alleen maar goed.
En Oscar, tja ik denk dat die het heel leuk zal vinden, in het begin zal hij wel even moeten wennen maar ik geloof dat dat wel goed zit.
Wij kregen Mickey na Oscar en in het begin was het blazen en weglopen maar binnen 2 weken waren het de grootste vrienden :)
Groetjes, Denise
pearlsofpassion
Tijger
Tijger

Bericht door pearlsofpassion »

Sunnetje schreef:Dank je wel voor het tippen Valerie! :grin:

We hebben nu PB contact, dus duimen maar :)

Zou natuurlijk wel erg leuk zijn als het zou lukken en dat we ze dan ook hier kunnen blijven volgen :grin:

Graag gedaan hoor. :-)
Ik hoop dat het goed komt! ;-)
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Adriana

Bericht door Adriana »

wat geweldig nieuws en goeie tip! en het zijn zulke schatjes die lieve lapjes, heb weer even zitten genieten van het fotoalbum en hoe ze saampjes allerlei dingen ondernemen, wat een leuk stel en zo mooi van tekening en kleur ook..
Oscar zal snel wennen en door ze worden afgeleid. en het scheelt, de zusjes hebben, net zoals mijn bengels, onderling al een heel goeie band. grote nieuws al in zijn oortjes gefluisterd?
Synemios
Tijger
Tijger

Bericht door Synemios »

Ik heb Oscar al een paar keer gevraagd of hij het leuk zou vinden er 2 vriendinnetjes bij te krijgen en dan komt hij met staart omhoog naar me toe en gaat ie miauwen, alsof ie het begrijpt ;)
Ik werd vanmorgen weer huilend wakker, maar toen zag ik zijn lieve kopje, hij kwam me troosten en zijn we samen naar foto' s van Luna en Suzie gaan kijken en hij keek echt mee ook en toen was het wel weer ok.
De afspraak is dat we eerst gaan kijken of het klikt en dan kunnen we van beiden kanten nadenken of we het willen en dan als we het allemaal willen maken we een afspraak voor de verhuizing van Luna en Suzie.
Groetjes, Denise
Mirjam86
Cheetah
Cheetah

Bericht door Mirjam86 »

Spannend hoor, en wat een schat is Oscar dat hij je komt troosten.
Het verdriet om Nero zal er echt niet minder om worden, maar voor Oscar zal het een goede afleiding zijn! Hij zal het er wel druk mee krijgen ;)
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Synemios
Tijger
Tijger

Bericht door Synemios »

Ja het is ook een lieverd hoor.
Beetje meer beweging is wel goed voor hem :D
Het is wel leuk dat hij nog steeds zo speels is
Groetjes, Denise
Chiquita98
Tijger
Tijger

Ohh wat spannend allemaal zeg! Goed om ze eerst even te ontmoeten. Gaat dat snel gebeuren?

Bekijk ons album hier
Synemios
Tijger
Tijger

Bericht door Synemios »

aankomende zondag :)
Groetjes, Denise
Chiquita98
Tijger
Tijger

Leuk leuk leuk!!!

Bekijk ons album hier
Plaats reactie