Kat ziek, overdraagbaar?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kat ziek, overdraagbaar?

Bericht door Anne »

Euh wat moeten we daarmee? Je komt hier om advies te vragen en de enigste zinnigste is om als je kippen ziek zijn ermee naar een da te gaan, daar hoor ik je niet over, je komt wel doodleuk terug om te melden dat er al 1ntje dood is....
Wat is het nut van jouw posting hier?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
marline91
Poema
Poema
Berichten: 229
Lid geworden op: 20 jul 2011 14:57

Re: Kat ziek, overdraagbaar?

Bericht door marline91 »

ik vroeg mij af, of de kat de kip had ziek gemaakt..
nou beweren jullie dat ik niet voor die kip kan zorgen en allang naar de veearts had kunnen gaan.
die kip is niet eens van mij.
Groetjes van Marline, Manja, en de viskes
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kat ziek, overdraagbaar?

Bericht door Anne »

Maar je had het je vriend wel kunnen adviseren toch?
beetje raar om wel met je zieke kat naar een da te gaan maar als de kip ziek is dan niet?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
manon3

Re: Kat ziek, overdraagbaar?

Bericht door manon3 »

marline91 schreef:maar die kippen zien toch niet wat ik type
Nee gelukkig niet, het zou mij ook verbazen als ze konden lezen. ;-)

En hoezo, kippen eten toch geen kattenvlees ?
Hoe zouden kippen dan aan kattenvlees moeten komen? Wat een vreemd topic, eerlijk gezegd begrijp ik er niet veel van.
Gebruikersavatar
puksji
Panter
Panter
Berichten: 483
Lid geworden op: 03 dec 2010 23:59

Re: Kat ziek, overdraagbaar?

Bericht door puksji »

Kippen kunnen geen ziekte van een kat krijgen, er zal waarschijnlijk wat anders met de kippen aan de hand geweest zijn.
Overigens heb ik ook een kat bij mijn kippen, die is 2 jaar geleden hier aan komen lopen en woont sindsdien bij de kippen. Dat gaat prima, ze laten elkaar met rust. En de kat helpt mee de muizenpopulatie in toom te houden.
Ik moest gisteren nog heel erg om hem lachen. Hij had het legnest (gewoon een bak met hooi in een hondenhok) in beslag genomen om in te slapen. Opeens een hoop hard gekakel en hij spoot naar buiten, één van de dames wilde een eitje leggen :lol:
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024

*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
Gebruikersavatar
marline91
Poema
Poema
Berichten: 229
Lid geworden op: 20 jul 2011 14:57

Re: Kat ziek, overdraagbaar?

Bericht door marline91 »

Nee gelukkig niet, het zou mij ook verbazen als ze konden lezen. ;-)

En hoezo, kippen eten toch geen kattenvlees ?
Hoe zouden kippen dan aan kattenvlees moeten komen? Wat een vreemd topic, eerlijk gezegd begrijp ik er niet veel van.
nouja die kattevlees dat was meer bedoelt van 'katten eten vast wel een kippenvlees, maar niet anders om'
Anne schreef:Maar je had het je vriend wel kunnen adviseren toch?
beetje raar om wel met je zieke kat naar een da te gaan maar als de kip ziek is dan niet?
deed ik ook, maar hij doet er niks aan:P
puksji schreef:Kippen kunnen geen ziekte van een kat krijgen, er zal waarschijnlijk wat anders met de kippen aan de hand geweest zijn.
Overigens heb ik ook een kat bij mijn kippen, die is 2 jaar geleden hier aan komen lopen en woont sindsdien bij de kippen. Dat gaat prima, ze laten elkaar met rust. En de kat helpt mee de muizenpopulatie in toom te houden.
Ik moest gisteren nog heel erg om hem lachen. Hij had het legnest (gewoon een bak met hooi in een hondenhok) in beslag genomen om in te slapen. Opeens een hoop hard gekakel en hij spoot naar buiten, één van de dames wilde een eitje leggen :lol:
bedankt, op zo'n antwoord hoopte ik, een duidelijk antwoord dat het wel of niet kan :smile:
dankje
Groetjes van Marline, Manja, en de viskes
Plaats reactie