Kater of poesje?
Re: Kater of poesje?
erg hoor dat zulke mense nbestaan. maar gelukkig bestaan er ook mensen zoals jij die zo'nhummeltje opvangen. Jimmy je hebt geluk hoor.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
t lijkt me een vrolijke dondersteen en ik begrijp dat hij gaandeweg in de groep is geaccepteerd? met oom Guus als opvoeder/verzorger, hihi? zij zullen wel samen blijven optrekken en ook met elkaar gaan spelen denk ik. en Guus is nog jong genoeg om tegen het komende kittengeweld op te kunnen, oudere katzels hebben daar toch wel meer moeite mee.
ja, schandelijk dat deze mensen zo met dierenlevens omgaan en sinds de nieuwe wetgeving kan daar gemakkelijker wat tegen gedaan worden. het is alleen even lastig om te bewijzen, want moeder was al weg en de rest van het nest zal inmiddels ook wel weg zijn..
ja, schandelijk dat deze mensen zo met dierenlevens omgaan en sinds de nieuwe wetgeving kan daar gemakkelijker wat tegen gedaan worden. het is alleen even lastig om te bewijzen, want moeder was al weg en de rest van het nest zal inmiddels ook wel weg zijn..
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Mensen gebruiken het ook wel als midel om de kittens kwijt te raken, zo van als ze voor vrijdag niet weg zijn, dan verzuip ik ze. En drie maanden later hebben ze zo weer een nest.
En er zijn altijd wel mensen die geprikkeld door dat dreigement dan maar een kitten nemen.
Jimmy komt goed terecht, daar ben ik van overtuigd.
Die gaat een prima leven tegemoet met een pleegpapa en straks leuke speelvriend.
Maar er zijn ook impuls-aangeschafte kittens, hoe lief ook ze te redden van de verdrinkingsdood, die in een situatie terecht komen die niet op kittens is berekend met alle ellende van dien.
Ik heb meermalen met lede ogen aangezien hoe zo'n kat dan alsnog het asiel in belandt....of in het bos.
Jimmy is een bofkont, dat komt helemaal goed!
En er zijn altijd wel mensen die geprikkeld door dat dreigement dan maar een kitten nemen.
Jimmy komt goed terecht, daar ben ik van overtuigd.
Die gaat een prima leven tegemoet met een pleegpapa en straks leuke speelvriend.
Maar er zijn ook impuls-aangeschafte kittens, hoe lief ook ze te redden van de verdrinkingsdood, die in een situatie terecht komen die niet op kittens is berekend met alle ellende van dien.
Ik heb meermalen met lede ogen aangezien hoe zo'n kat dan alsnog het asiel in belandt....of in het bos.
Jimmy is een bofkont, dat komt helemaal goed!
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
- pearlsofpassion
- Tijger
Het was toch de bedoeling er een kitten bij te nemen, net omdat Guus (de vorige jongste) te wild was voor de oudere katten...
Dus het draait helemaal uit zoals gewild.
Ik ben heel blij voor jullie en al jullie katten. Ze vinden het vast allemaal prachtig en het gezinnetje is weer in evenwicht.
Ik hoop dat er iets gedaan wordt aan de vorige eigenaar. Dit is echt schandalig.
Dat die mensen gewoonweg niet snappen dat jarenlang al die nestjes hun veel meer kosten aan voer dan een sterilisatie...
Dus het draait helemaal uit zoals gewild.

Ik ben heel blij voor jullie en al jullie katten. Ze vinden het vast allemaal prachtig en het gezinnetje is weer in evenwicht.

Ik hoop dat er iets gedaan wordt aan de vorige eigenaar. Dit is echt schandalig.
Dat die mensen gewoonweg niet snappen dat jarenlang al die nestjes hun veel meer kosten aan voer dan een sterilisatie...

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Dat zijn gewoon dierenhandelaars 

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
- KoosjeCato
- Lynx
- Contacteer:

Het is trouwens wel echt een scheetje hoor! Dus van harte gefeliciteerd met je aanwinst! Ik hoop dat de DB achter deze mensen aangaat!
Die lui verdienen er alleen maar aan met €80,- per kitten!
Zodra ze brokjes gaan eten worden ze sowieso de deur uit gedaan.
En denk maar niet dat dit soort mensen geld uitgeeft aan ontvlooien en ontwormen!
Schandalig gewoon!
Gelukkig heb jij je over Jimmi ontfermd! Het is een echte knapperd!
Wat schattig dat Guusje zich als verzorger ontpopt!
Zodra ze brokjes gaan eten worden ze sowieso de deur uit gedaan.
En denk maar niet dat dit soort mensen geld uitgeeft aan ontvlooien en ontwormen!
Schandalig gewoon!
Gelukkig heb jij je over Jimmi ontfermd! Het is een echte knapperd!
Wat schattig dat Guusje zich als verzorger ontpopt!
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Devi*
- pearlsofpassion
- Tijger
Daar geeft toch niemand 80euro voor?
Komaan zeg, in het asiel kosten ze zoveel met castratie, chippen en inentingen bij!
Komaan zeg, in het asiel kosten ze zoveel met castratie, chippen en inentingen bij!
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Even een update, ik had de dierenbescherming gemaild. En ik heb antwoord terug dat ze gaan kijken. Want deze mensen hebben nu 8 nestjes op marktplaats staan
Hier nog even 2 fotootjes van de kleine man. Hij doet het erg goed, is echt superbijdehand, en speelt goed.
net wakker...
op de krabpaal.

Hier nog even 2 fotootjes van de kleine man. Hij doet het erg goed, is echt superbijdehand, en speelt goed.

- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ach wat een leukerdje - hij ziet er goed uit - leuke foto's!
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
- Dafpoetser
- Jaguar
Wat een schatje....wat een lieverd!
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Oef, wat een droppie.
Daar wordt je hartje toch week van!

Ik hoop dat ze die mensen aanpakken met al die nestjes *boos*
Daar wordt je hartje toch week van!

Ik hoop dat ze die mensen aanpakken met al die nestjes *boos*
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)
In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Heb even meegelezen en kan echt boos worden om zulke mensen.Hoop dat de DB er iets mee kan.
Verder is Jimmi om op te eten, wat een schatje
Verder is Jimmi om op te eten, wat een schatje

Groetjes Lenie
Romy, Pinky en Toto
Romy, Pinky en Toto
Ohh, wat een mega schattig jochie zeg!! Heerlijk die blik in zijn oogjes!
Echt een poepig katertje
Geniet ervan!
Echt een poepig katertje

Liefs van Margot, katzels Puma & Storm (geb. 08-02-2011) en nijntjes Rambo (04-2010) en Nala (07-2010)!!!
- KoosjeCato
- Lynx
- Contacteer:
Wat een zalig ventje! En wat een geluk dat hij bij jullie is gekomen. Ik hoop dat de DB ook daadwerkelijk wat kan. (zit hier helaas met een situatie waar de DB net niets mee kan, buurhond heeft klitten en wordt te weinig uitgelaten/plast in de gang.Maar het beest krijgt eten en drinken, sja....)