Doe het ook maar een beetje met je eigen gevoel Mirjam
Ik heb ook eens twee kittens tegelijktertijd op veschillende adressen opgehaald.
De ene (Joep) kwam uit een gastgezin hier in de buurt en toen ben ik doorgereden om Bella op te halen, Bella was dan wel 16 weken maar moest dringend weg daar. Door omstandigheden (oa een niet goed werkende tom tom) heb ik ook nog eens flink omgereden met die arme Joep in het reismandje en toen ik Bella heb opgehaald gelijk naar huis.Joep heb ik toen in zijn reismandje in de auto gelaten want het adres waar ik moest zijn was niet helemaal pais en vree. Ik had ze wel in twee verschillende reismandjes en thuis gekomen ze gelijk los gelaten en dat ging goed.
Zo doe ik het hier altijd...thuis loslaten of het nou een kitten is of volwassen poes...meestal komt het vanzelf wel goed
Valeriaan kan natuurlijk altijd, 1 druppel is prima.
Maar het komt wel goed met jouw kittens, je leest je in, je hebt er zin in, je hebt je hart allang open staan...Wat kun je nog meer doen, zo te zien heb je ook goed ingelezen...deed iedereen dat maar

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes