Hi all
Jennli, wat is Maui een leuke naam, op een of andere manier moest ik meteen aan Maori's denken

Maar fijn dat ze in ieder geval zich een beschut plekje kan vinden mocht het nodig zijn. Katten kun je niets dwingen. Katten kiezen zelf. Het zijn aparte wezens, daarom zijn we er ook zo gek op.
Ik heb goed nieuws, we hebben net bij Zooplus het volgende hok besteld; Trixie Konijnenhok Natura Basic, klein model, voor 32.50

Ik ben als een kind zo blij en het voelt als een kadootje. Ron is vrij vandaag en we zaten net te brainstormen hoe we hem (uh het hok he

) gaan inkleden. We hebben er alles al voor in huis. Alleen stro moet ik halen bij de dierenwinkel. Nog beter nieuws is dat we haar vannacht en vanochtend niet gezien hebben en dat moet inhouden dat ze thuis geslapen heeft, zouden ze dan toch het licht hebben gezien?

Maar ja, voor de keren dat het niet zo is, heeft ze nu een privé buitenvertrek haha.
Bella, jouw hok is echt te gek. Lief hokje en leuke kleur ook.
Cari, ik heb op marktplaats gekeken, maar de prijzen waren niet aantrekkelijk of soms te ver weg. Vandaar gelijk maar een nieuw hok.
Ik laat het later nog wel weten of ze er ook echt ingaat. Hopen maar van wel en ach, zo'n hok kan nog verder ooit eens van pas komen.
Superlief van ieder die gepost heeft om zo begaan mee te denken. Dikke knuf en bedankt ook namens Mink
Ozzy en Diesel willen niets met de sneeuw te maken hebben. Ozzy blies zelfs naar dat witte goedje. Ik lag in een deuk. Verleden jaar zijn ze nog uitgebreid wezen dollen in de sneeuw, nu zijn ze pissig dat het er ligt en dat het zo koud is. Luxepoppetjes zijn het haha, echte mietjes, nee dan stoere Mink
Grtz,
Cis