Ontstoken staart moet in de Biotex, maar hoe?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Kattenbella
Tijger
Tijger

Re: Ontstoken staart moet in de Biotex, maar hoe?

Bericht door Kattenbella »

Heb je de calendula ook geprobeerd? Kwaad kan het in ieder geval niet. ;-) Wat is dit voor kraag?
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Jippie
Huiskat
Huiskat

Bericht door Jippie »

Ik heb de calendula inderdaad geprobeerd en heeft wel geholpen. Ze had minder jeuk en het geneest mooi!

Die kraag heb ik besteld op medpets.nl en heet comfy cone. Het is een kap van stof die je terug kunt klappen zodat ze gewoon kunnen eten en drinken. Hij is een stuk zachter dan zo'n plastic, stug ding en hij lijkt ook lekkerder te zitten. Er zitten ook van die lusjes op voor het halsbandje en is er in verschillende maten.
Ik vind het een aanrader! :smile:
jennli
Tijger
Tijger

Bericht door jennli »

Jippie schreef:Hoi Jennli!

Inmiddels de kraag binnen gekregen en hij ziet er al meteen een stuk fijner uit dan zo'n plastic geval!
Ik heb 'm meteen even gepast bij Zoë en ze zag er meteen een stuk minder ongelukkig uit haha! Ze heeft inmiddels besloten dat ze niet meer aan d'r staart hoeft te likken dus ik heb 'm niet optimaal kunnen testen. Maar qua zachtheid en comfort is het zeker een aanrader!
Bedankt, dan haal ik hem vast in huis. Weet niet of ik hem nog eens nodig heb, maar als ik hem nodig heb, hoeven ze er in ieder geval niet op te wachten. Bedankt nog voor je reactie :)
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Plaats reactie