3e kat erbij?

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Umimeis
Tijger
Tijger

Re: 3e kat erbij?

Bericht door Umimeis »

Ja, dat is maar ongeveer 28 euro per maand...is niet zo veel wat je dan opzij legt.

Ik moest deze maand ongveer 42 euro betalen voor de vaccinatie van Sam....ben blij dat ik een gedeelte terug krijg.
En moest een vette rekening betalen voor mijn reparatie vd fiets, dat was 97 euro....
Ik moest dat geldt van m'n spaarrekening halen anders zou ik het deze maand niet reden.
Ja, daar had ik niet op gerekend....dat m'n fiets stuk zou zijn.
M'n spaarrekening gebruik ik dus meer voor dat soort kosten. Stel dat mijn wasmachiene stuk gaat of ik moet Essent terug betalen omdat ik meer verbruikt heb, dan heb ik in elk geval wat geld op m'n spaarrekening staan.

Daarom vind ik het fijn dat mij katten verzekerd zijn. Ook al moet ik het zelf eerst voorschieten. Maar ik weet dan in elk geval dat ik wat terug krijg vd verzekering. En het geld dat ik terug krijg, zet ik weer op m'n spaarrekening.

Ik snap wel dat een potje hebben wel handig is,maar helaas gaat dat nu niet. En iedere maand 28 euro erop zetten schiet niet echt op als je daarvan ook nog eens andere dingen van moet betalen. Snap je???

Maar ik kan het wel proberen.... al was maar ff om te kijken hoever ik ermee kom.
Ik kan proberen om 1x per maand 20 euro erop zetten. Ligt er ook aan hoeveel geld ik deze maand overhou...(ik moet een vriendin van me ook nog wat terugbetalen, zijj had kaartje voor Pinkpop voorgeschoten. Ben al bijna klaar met afbetalen hihi)
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Plaats reactie