Maine Coon kruising?
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: Maine Coon kruising?
Ik begrijp je hulpvraag niet zo goed?
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Ik ook niet eigenlijk.
En een verhaal zonder hoofdletters en leestekens kan ik sowieso moeilijk ontcijferen.
En een verhaal zonder hoofdletters en leestekens kan ik sowieso moeilijk ontcijferen.
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!
Album Karel en Beer
*Karel* (28-7-'13..5-6-'18)
Album Karel en Beer
*Karel* (28-7-'13..5-6-'18)
-
- Panter
als je dat denkt zou ik gewoon even naar de dierenarts gaan ipv gaan te gissen...
aangezien het een kruizing is zullen niet alle kittens hetzelfde zijn en zelfde bouw hebben.
aangezien het een kruizing is zullen niet alle kittens hetzelfde zijn en zelfde bouw hebben.
Groetjes Linda, Minousch, Lisa en Chico en Vlinder
Lieve Roos* rust zacht
Lieve Roos* rust zacht
welkom op het forum sassevras!
als je bang bent dat het ene kitten niet in orde is - beetje waterhoofd, missch syndroom van Down - dan moet je langs een dierenarts.
die kan bepalen of het kitten lijdt, gezond is, te helpen is en of het klopt wat je vermoedt.
wij zijn geen dierenarts, zien het dier ook niet.
dus maandag afspraak maken en langsgaan!
je kunt proberen of je hier foto's kunt plaatsen maar dan nog geldt dat een dierenarts dat dier moet zien en onderzoeken! wij kunnen daar op afstand weinig zinnigs over zeggen..
als je bang bent dat het ene kitten niet in orde is - beetje waterhoofd, missch syndroom van Down - dan moet je langs een dierenarts.
die kan bepalen of het kitten lijdt, gezond is, te helpen is en of het klopt wat je vermoedt.
wij zijn geen dierenarts, zien het dier ook niet.
dus maandag afspraak maken en langsgaan!
je kunt proberen of je hier foto's kunt plaatsen maar dan nog geldt dat een dierenarts dat dier moet zien en onderzoeken! wij kunnen daar op afstand weinig zinnigs over zeggen..