Erwin ziek
- pearlsofpassion
- Tijger
Re: Erwin ziek
Onze Cuzco heeft overlaatst ook zoiets gehad, hij had toen een infectie aan de luchtwegen. Hij had ook koorts en heeft daarvoor pilletjes gekregen. Dan voelde hij zich al veel beter en na een paar dagen was hij weer de oude.
Dat zou wel kunnen door die emmer water he, stevige kou gepakt. Zeker een paar dagen binnen houden he! en uit de tocht houden. Dat is altijd goed bij ziekte. Wel spijtig van het goede weer...
Ik hoop dat het zoiets is en niets ernstiger.
Veel beterschap voor Erwin
Valerie
Dat zou wel kunnen door die emmer water he, stevige kou gepakt. Zeker een paar dagen binnen houden he! en uit de tocht houden. Dat is altijd goed bij ziekte. Wel spijtig van het goede weer...
Ik hoop dat het zoiets is en niets ernstiger.
Veel beterschap voor Erwin
Valerie
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Ik kom net bij de DA vandaan. Hij had bijna 40 graden koorts en een beginnende ontsteking in z'n bekje. Hij heeft een spuitje gekregen met een 'illine', op de bon staat duplocilline, dus ik geloof dat dat het is, om de ontsteking te remmen en ik moet over 2 dagen terugkomen. De komende dagen moet ik hem natvoer geven en binnen houden (wat ik sowieso al van plan was).
M'n arme schat heeft zitten miauwen van de pijn toen de DA op de ontsteking drukte en zit nu sip in z'n doosje te wezen. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat!
M'n arme schat heeft zitten miauwen van de pijn toen de DA op de ontsteking drukte en zit nu sip in z'n doosje te wezen. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat!
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Ahgos, dat zal 'm flink pijn doen, heeftie ook een pijnstillende injectie gehad?
Beterschap met je ventje!
Beterschap met je ventje!
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Nee, dat niet. Hij heeft één injectie gehad en dat was die tegen de ontsteking. Ik heb net natvoer voor hem gekocht wat ie het allerlekkerste vindt, die van Gourmet Gold en kattenmelk. Ik ga hem lekker verwennen zodat ie toch het één en ander binnen krijgt.
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Beterschap met hem. Hopenlijk knapt hij snel op. Van stress kunnen katten ook ziek worden.
Toen mijn oudste kat 2 jaar geleden stierf, raakte de hele groep overstuur en werden ze allemaal ziek. Zoiets verwacht je dan niet.
Kan al iets gesluimerd hebben bij hem, door de stress van gisteren van de emmer water, acuut geworden misschien.
Beterschap.
Toen mijn oudste kat 2 jaar geleden stierf, raakte de hele groep overstuur en werden ze allemaal ziek. Zoiets verwacht je dan niet.
Kan al iets gesluimerd hebben bij hem, door de stress van gisteren van de emmer water, acuut geworden misschien.
Beterschap.
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
ach arm! arme Erwin! geef hem maar een extra knuffel van mij, Garfield en Felix!
sterkte ermee! Jij ook, weet hoe naar het is om je dier ziek of gewond te zien.
sterkte ermee! Jij ook, weet hoe naar het is om je dier ziek of gewond te zien.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
- pearlsofpassion
- Tijger
aja, das hetzelfde als bij ons. Hij zal zich wel snel beter gaan voelen. Moet je ook pilletjes geven tegen ontsteking en koorts?
Verwen hem maar eens goed!
Groetjes
Valerie
Verwen hem maar eens goed!

Groetjes
Valerie
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Och arme Erwin! Kon die ontsteking komen door de plens water? (indirect...dan waarsch).
En wat is eigenlijk een normale temp. voor katten? Dit even als vraagje tussendoor.
Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt! Verwen hem inderdaad maar lekker!
En wat is eigenlijk een normale temp. voor katten? Dit even als vraagje tussendoor.
Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt! Verwen hem inderdaad maar lekker!
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Beterschap voor Erwin.Hopelijk knapt hij snel op. Was die ontsteking nu al aanwezig en is het versneld door die plens water,of is die plens water en nu de oorzaak van,van het ziekzijn???
Whatever,het is zo al naar genoeg.Geef hem maar een extra knuffel.Groetjes,Anja
Whatever,het is zo al naar genoeg.Geef hem maar een extra knuffel.Groetjes,Anja
Net antwoord gelezen in andere topic, kwam niet door plens water...
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
Ik wens Erwin heel veel beterschap toe!
Wat de oorzaak ook is geweest, die plens water heeft hem waarschijnlijk geen goed gedaan.
Jij ook heel veel sterkte!!
Wat de oorzaak ook is geweest, die plens water heeft hem waarschijnlijk geen goed gedaan.
Jij ook heel veel sterkte!!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Wat Castratenkoor al zei, het kan indirect de aanleiding zijn geweest. Dat het door de stress heeft doorgezet. Hij heeft maar een rotweek, die arme Erwin. Hopelijk gaat het morgen ietsje beter met hem, want dan is het feest. Dan ben ik jarig en hoop ik dat ie zich wat beter voelt, anders zal de visite hem ook geen goed doen. Maar dan leg ik hem wel lekker op bed.
Ik hoef hem verder geen pilletjes of wat dan ook te geven, gelukkig maar. Ik moet wel over 2 dagen terug naar de DA voor controle.
Ik zal alle knuffels en beterschap wensen aan hem doorgeven. Hij ligt nu nog bij te komen van de DA, maar als ie wakker is zal ik hem even goed knuffelen, mede van jullie.
Ik hoef hem verder geen pilletjes of wat dan ook te geven, gelukkig maar. Ik moet wel over 2 dagen terug naar de DA voor controle.
Ik zal alle knuffels en beterschap wensen aan hem doorgeven. Hij ligt nu nog bij te komen van de DA, maar als ie wakker is zal ik hem even goed knuffelen, mede van jullie.
Wens je alvast een hel fijne verjaardag toe en hopelijk is Erwin dan weer een stuk opgeknapt,zodat hij van alle visite én aandacht kan genieten.Groetjes,Anja
Tis zonde, beterschap met Erwin!!
Groetjes van Appie en Yuci, en hun personeel: Jolien
En om nooit te vergeten: Baloe en Winnetou
En om nooit te vergeten: Baloe en Winnetou