kattenbella schreef:Vergeten te vragen: Welke verschijnselen hadden jullie katten?
Groeten Bella.
Hey KB
Mie heeft dat een paar jaar geleden ook voorgehad.
Ik was alleen thuis toen men ouders naar men grootouders waren.
s' morgens vond men moeder al dat Mie een beetje stillletjes was.
Maar zo abnormaal was dat voor ons niet want ze was altijd al een rustige kat.
Ze ging dan voor 5 minuutjes naar buiten en even later kwam ze weer binnen. Ze ging in de zetel zitten en hield haar mond open, precies of ze moetst overgeven maar ze maakte die beweging niet zoals katten doen als ze moeten overgeven.
Ik joeg ze uit de zetel, want ik d8 echt dat ze moest overgeven.
Ze ging naar buiten maar kwam als een weerlicht weer naar binnen.
Ze wou maar niet buiten blijven.
Ineens begon ze te hijgen met heel haar tong uit haar mond.
Dan hoorde ik men ouders binnenkomen. Ik rende naar mijn moeder en zij dat Mie niet goed was.
Toen we weer in de keuken kwamen (want daar lag ze op een dweil), dan probeerde mijn moeder Mie te aaien.
Maar dan sloeg ze haar poten uit alsof ze vergeven was (vergif)en kroop ze weg in die bak onder de krabpaal.
Hebben haar er dan uit gekregen.
Meteen naar Da gebeld en ze is meteen gekomen.
Donderdag nadien zag het er naar uit dat we ze een spuitje moesten geven maar dankzij de DA, die gezegd heeft dat ze Mie nog een tijdje ging bijhouden, heeft ze het gered.
Je ziet nog altijd dat ze dat voorgehad heeft want ze heeft niet meer zo graag dat je haar opneemt, ook als ze wakker wordt heeft ze even tijd nodig om op haar gemak te komen.
Hele uitleg hé.
Maar een geluk dat ik die zondag niet was gaan paardrijden want dan hadden we zeker haar dood aangetroffen

.
Greezz Nathalie