Langdurige reis en katten

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Langdurige reis en katten

Bericht door Cari »

Die van mij niet, mijn katten komen de honden tegemoet om kopjes te geven :grin: .

Elke omgeving zal eerst onbekend zijn, daar ontkom je niet aan... :???:
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Langdurige reis en katten

Bericht door Adriana »

femenjur schreef: Gelukkig hebben we nog 5 weken. Ben van plan om iedere week een halve dag of als dat niet lukt een paar uurtjes naar mn familie met ze toe te gaan, zodat ze gewend raken aan het huis.
dat lijkt me heel erg verstandig en erg katvriendelijk.
op die manier is de overgang erg gemakkelijk en zullen ze zich heel snel 'thuis voelen' en jou waarschijnlijk veel minder missen dan jij hen :pdtyar:
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Lunalex
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 jan 2010 23:15

Re: Langdurige reis en katten

Bericht door Lunalex »

Misschien een rare vraag, maar is ze meenemen geen optie?
Gaan jullie met een camper rond rijden?

Mijn Cherietje is alleen gelukkig als ze bij mij kan zijn en dan maakt het haar niet uit waar ze is.
Mijn vriend woont 800 kilometer bij me vandaan.
Als ik naar hem toe ga, dan gaan Cherie en Tommie (Jack Russell) allebei op de achterbank, met tuigje en gordeltje uiteraard, maar dat gaat echt heel erg goed.
Nu moet ik zeggen dat Cherie wel erg relaxed is hoor. Ze vind autorijden leuk, staat regelmatig tegen het raam omhoog naar buiten te kijken.

Als dit voor jullie echt geen optie is, dan zou ik ook proberen om iemand in mijn huis te krijgen voor die tijd.
Een nichtje of zo ;)
En anders naar familie.

Maar jeeeee, wat heeeeeerlijk zeg, 4 maanden Amerika.
Ik zou zo mee willen :)
Succes met het maken van de beslissing.
Plaats reactie