Boefke en Bikkel zijn nu dikke maatjes!
ze kunnen echt niet zonder elkaar, als bikkel perongeluk opgesloten zit in de kelderkast (als ik bv in kelderkast iets moet pakken, gebeurt het wel eens dat ik bikkel kwijt ben....dan zit ie in de kelderkast te rotzooien

) dan is Boefke hem allemaal aant het zoeken, loopt onrustig rond en miauwd dan heel hard. Andersom is het ook. Boefke is een keer ontsnapt uit de tuin (Boefke en Bikkel komen alleen in de tuin als ik ook buiten ben, weer of geen weer, ik laat ze elke dag buiten, hoelang afhankelijk van het weer) en ik kon hem dik 1.5 uur niet vinden, wat denk je....hij zat gewoon in de heg! ik allemaal roepen en zoeken en hij gaf geen kik....dus ik vond hem niet...toen bikkel was binnen allemaal aan het zoeken en de boel aan het kapot maken, toen heb ik samen met bikkel boefke gezocht....bikkel allemaal miauwen en boefke miauwde terug! toen vonden we hem samen in de heg dus..

Ze slapen elke dag naast elkaar en dikwijls ook nog zowat in elkaar gevouwen...ziet er echt schattig uit

.
ze geven mekaar zelfs ook op hun donder....bijvoorbeeld als bikkel weer eens een keertje in de gordijnen hangt, dan gaat boefke boven op bikkel liggen als bikkel weer op de grond is en pakt hem dan bij zn nekvel....andersom ook: als boefke bv bikkel van zn slaapplekje op de bank wegjaagd dan gaat bikkel stoeiend op boefke liggen en pakt hem ook bij zn nekvel.

ook ipv lekker stoeien en spelen vechten ze ook samen, ik laat ze dan lekker gaan, want ik weet dat ze niet zonder elkaar kunnen en elkaar geen expres pijn willen doen.
soms miauwd er wel eens ene, vooral als er ene bij de ander een pluk haar uit de vacht trekt.....dan ga ik er natuurlijk wel mee bemoeien! DUS ZE ZIJN NU DIKKE MAATJES EN KUNNEN ABSOLUUT NIET ZONDER ELKAAR-----> HET IS DUS ALLEMAAL GOED GEKOMEN
THANX VOOR JULLIE REACTIES EN TIPS
liefs,
Nicole en een pootje van Boefke en Bikkel