Kittens terug naar gezin?

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Gebruikersavatar
Arjan van den Berg
Huiskat
Huiskat
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 sep 2009 14:47
Locatie: Zevenaar

Re: Kittens terug naar gezin?

Bericht door Arjan van den Berg »

Hoi,

Ik waardeer je eerlijkheid absoluut.
Ik ben ook alleen (leuke kattenman/jongen mag zich altijd melden ;-) oeps nu maak ik reclame) en werk 40 uur per week in diverse shifts bij een telefoonprovider, vandaag een dienst van 11:15 uur tot 19:45 uur.Heb sinds kort ook 2 katten,dame en meneer.Mijn moeder is absoluut geen kattenmens maar ze sjouwt nu ook met de 2 monsters rond op haar arm haha!Hoe iemand om kan slaan,ze heeft zelf een hond.

Ik denk ook dat het gewenning is.'s morgens als ik wakker wordt zitten ze met zijn 2e op mijn bed.Dan knuffel ik ze.Het spachtel laat van het spinnen nog net niet los vd muur :lol: als ik weg ga dan staan ze samen voor de deur mij op hun manier uit te zwaaien.
Als ik thuis kom dan zitten ze boven aan de trap mij te begroeten.Weer even aanhalen en knuffelen en van plezier gaan ze dan spelen en rennen met zijn 2e.Ik zie dat ze dan blij zijn.Nu ligt Chanel lekker op mijn schoot te zoemen terwijl ik dit bericht schrijf.

Ik ken je persoonlijk niet en kan niet oordelen en dat doe ik ook niet.Kan me voorstellen dat je het rot vind om de kittens afzender retour te sturen.
Ik geniet zo van die 2 beestjes.Echt super, ze kunnen echt wel alleen zijn en ze hebben wat aan elkaar...ik ben het bewijs..succes met beslissen.

Liefs Arjan
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Kittens terug naar gezin?

Bericht door Camoth »

TS heeft op een ander forum laten weten dat de kittens binnen een paar dagen teruggaan.
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Kittens terug naar gezin?

Bericht door Cari »

Ik denk dat dat een verstandig besluit is. Je houdt van katten of niet (genoeg) en ik denk dat dat laatste het geval is. Zoals ik al eerder zei "beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.' Darkrose, als je dit nog leest: heel goed van je!

En Arjan: bij jou zit 't helemaal goed :grin: ! Perfect match!
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Plaats reactie