Welk merk?

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Wicca
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2010 22:42

Re: Welk merk?

Bericht door Wicca »

Omdat ik hier steeds de naam Applaws tegen kwam ben ik daar eens op gaan googlen.
Ik heb sinds zondag 1 kitten en krijg er morgen nog 1. Ik wilde de eerste tijd hetzelfde voer geven als de kittens voorheen kregen en dan zelf beslissen wat voor voer ik ga geven.
De beschrijving van Applaws spreekt mij erg aan dus wilde ik daar wat van gaan bestellen.

Maar nu kan ik van Applaws geen kittenvoer vinden bij de webshops. Weet iemand waar ik dat zou kunnen krijgen?
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Welk merk?

Bericht door Adriana »

welkom ;-) op het Forum!

http://www.zooplus.nl/-zap61366/shop/ka ... og/applaws - Applaws kittenvoer droog:derde van boven

http://www.zooplus.nl/-zap61366/shop/ka ... /sanabelle - Sanabelle kittenvoer zesde van boven

wat leuk dat je er een tweede kitten bijneemt!
wij hebben sinds kort twee kleuters, van 4 maanden nu, het zijn broertjes en wat me opvalt dat is dat hun stofwisselingen totaal anders reageren.
dat geldt voor droog- en voor natvoer.
ze krijgen bij mij daarom drie verschillende soorten droogvoer en twee soorten natvoer.
als derde soort droogvoer krijgen ze Sensible (van Sanabelle en van Royal Canin) en als aanvulling bevalt dat goed.

het is bovendien zo dat wanneer je ze van kindsaf aan aan verschillende soorten went, ze later wat minder kieskeurig zullen worden.
koop wel eerst kleine probeerverpakkingen of leen wat van iemand in de buurt/kennissen, die het ook voert.
en let erop/zorg dat ze goed leren drinken!
wens je veel plezier met je pluizebolletjes!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Wicca
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2010 22:42

Re: Welk merk?

Bericht door Wicca »

Bedankt voor je antwoord! Ik heb inmiddels een homeopathische dierenwinkel ontdekt hier vlakbij. Hier verkopen ze dus allerlei alternatieven zoal applaws maar ook rauw vlees en er is ook een homeopatische dierenarts. Mijn kittens genieten erg van de applaws brokjes en het natvoer vinden ze helemaal heerlijk. Er word regelmatig gedronken em ze zijn speels levendig en aanvankelijk! Heb t echt enorm getroffen!
Plaats reactie